וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה לפולין בפדרציה בתום דרמה גדולה

גלושקו גברה על אורסולה, אגניישקה הביסה את פאר והאחיות רדוואנסקה ניצחו בשלוש מערכות בזוגות. ישראל סיימה שלישית

נבחרת ישראל סיימה היום (שישי) את הופעותיה בבית מספר 1 האירופי/אפריקאי עם אכזבה ענקית. הנבחרת, בה שיחקו שחר פאר ויוליה גלושקו, הייתה קרובה מאוד להפתיע את פולין החזקה, במדיה משחקות האחיות אגניישקה ואורסולה רדוואנסקה, כאשר ניצחון בהתמודדות היה מעלה את ישראל לשלב הבא מהמקום הראשון. זה התחיל נהדר, עם 4:6, 4:6 של גלושקו על אורסולה, נמשך פחות טוב, עם 2:6, 3:6 מוחץ של אגניישקה על פאר והסתיים עם שברון לב, אחרי שבמשחק הזוגות ניצחו האחיות הפולניות 4:6, 6:3, 6:4 בתום דרמה ענקית. בעקבות ההפסד הערב וההפסד לרומניות אמש, ישראל מסיימת רק במקום השלישי ותשחק מחר במשחקי הדירוג. הפולניות עלו לשלב הבא מהמקום הראשון בבית עם מאזן מושלם, רומניה שנייה וטורקיה במקום האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזו אכזבה. פאר וגלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחר פאר ויוליה גלושקו - אגניישקה ואורסולה רדוואנסקה 4:6, 6:3, 6:4

הישראליות פתחו מצוין ושברו את ההגשות של אגניישקה כבר בפתיחה. כמו במשחק היחידות שלה, פאר לא הסתדרה עם ההגשות והישראליות נשברו בדרך ל-2:2. לצמד הישראלי הייתה נקודת שבירה, אך היא לא נוצלה ואגניישקה שמרה על ההגשות שלה. המומנטום חזר לצד הישראלי, עם משחקון הגשה מוצלח של גלושקו ושבירה, שקבעה 3:4 לישראל. שתי נקודות מערכה לא הספיקו לישראליות ואגניישקה השאירה את הפולניות בחיים. גלושקו שוב סיפקה הגשות טובות והנחתה חזקה של פאר סגרה את המערכה הראשונה על 4:6 לישראל.

פתיחת המערכה השנייה לא בישרה טובות והישראליות נשברו במהרה, מה שקבע 0:2 לפולין. קריאה שגויה של שופט הקו סידר משחקון נוסף לפולניות. האחיות צברו ביטחון ונקודה יפה של רדוואנסקה סידרה להן שבירה שנייה ברציפות ו-0:4. ישראל עלתה לבסוף על הלוח וצימקה ל-5:1 ומיד לאחר מכן שברה כדי לצמק עוד קצת. הפולניות השיגו שלוש נקודות מערכה ואיבדו את כולן, אבל את הרביעית כבר לא והמערכה השנייה הסתיימה ב-3:6 פולני. הולכים למערכה מכריעה.

הישראליות כמעט שברו במשחקון השני, אבל לא עשו זאת ובמקום, נשברו בעצמן, כאשר שוב ההגשות של פאר הן נקודת התורפה. שלוש נקודות שבירה רצופות לא הספיקו לישראליות במשחקון השישי ואגניישקה השוותה בעזרת הגשות טובות, אבל טעות של אורסולה עזרה לישראליות לקבוע 3:3. המשחקון הבא היה הטוב במשחק, עם מספר נקודות נהדרות של כל אחד מהצמדים, אבל בסופו, כמו לאורך כל השעות האחרונות, פאר נשברה שוב והפולניות עלו ל-3:4 ברגע מפתח. גם זה לא שבר את פאר וגלושקו, שהשיגו שלוש נקודות רצופות ושברו ל-4:4. איזו דרמה. שוב נדנדה, והפעם הייתה זו דווקא גלושקו שנשברה, מה שקבע שהפולניות יגישו לניצחון במשחק כולו. חמש נקודות משחק הצילו פאר וגלושקו, אבל בסוף זה נגמר. הפולניות ניצחו 4:6 במערכה וזכו בהתמודדות כולה. כמה חבל.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
משוכה גבוהה מדי. פאר/GettyImages, Graham Denholm

שחר פאר - אגניישקה רדוואנסקה 6:2, 6:3

פאר הציגה משחקון ראשון לא רע, אבל הפולניה הצליחה לשמור על ההגשות. הפולניה הלחיצה את פאר ובתום משחקון ארוך נוסף, שברה ועלתה ל-0:2 מהיר. פאר לא התייאשה ושברה מיד בחזרה עם מספר מהלכים מבריקים. לצערה של הישראלית, היא שוב לא הסתדרה דווקא עם ההגשות שלה עצמה ונשברה פעם נוספת. גם משחקון ההגשה השלישי של פאר הסתיים בשבירה וזה כבר 1:5 לפולניה הנהדרת. גם אגה לא ממש כיכבה עם ההגשות שלה ועוד שבירה נרשמה, הפעם לטובת פאר. גם זה לא עזר ופאר סיימה מערכה שלמה ללא ניצחון במשחקוני ההגשה שלה. רדוואנסקה ניצחה 2:6.

פאר פתחה את המערכה השנייה עם שתי נקודות שבירה וכמה מהלכים נפלאים, אבל התרגזה מעט על שופט הקו, איבדה ריכוז והפולניה, בזכות הגשות נהדרות, נחלצה ממצב לא פשוט ועלתה ל-0:1. ההגשות הרעות של פאר המשיכו לפגוע בה והיא שוב נשברה, בפעם החמישית במשחק. עוד שבירה ואנחנו כבר ב-0:4 לרדוואנסקה, שעומדת לסגור עניין מהר מאוד. כאמור, גם לפולניה יש לא מעט בעיות עם ההגשה ופאר צימקה ל-4:1 בזכות שבירה. באופן מדהים, גם הפעם פאר לא הצליחה לשמור על ההגשות ונשברה בפעם השביעית ברציפות (!). הפינג פונג נמשך ושבירה של פאר האריכה את המשחק. סוף כל סוף שחר הצליחה לזכות במשחקון הגשה וצימקה ל-5:3. שם זה נגמר ורדוואנסקה לקחה, אחרי עוד כמה קשיים, את המשחקון האחרון וסגרה עניין עם 3:6.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
הפתעה ענקית. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

יוליה גלושקו - אורסולה רדוואנסקה 4:6, 4:6

הישראלית פתחה לא רע והצליחה, יחד עם תמיכת הקהל, לשמור על שני משחקוני ההגשה הראשונים שלה. גלושקו עבדה קשה מאוד והצילה נקודת שבירה, כדי לעלות ל-2:3. הישראלית המשיכה עם היכולת החיובית והשיגה שבירה מצוינת. במשחקון השביעי, הפולניה כבר הובילה 15:40, אבל גלושקו הצילה שתי נקודות שבירה, נלחמה בכל הכוח והצליחה לעלות ל-2:5. דווקא כשהיא מגישה למערכה, גלושקו נרדמה ורדוואנסקה שברה לראשונה, כדי לקבוע 4:5. גלושקו שוב הרימה את הרמה ברגע האמת, השיגה מספר נקודות מערכה ולבסוף גם ניצלה זאת, כדי לנצח 4:6.

המערכה השנייה נפתחה בצורה מאוזנת ואף אחת מהשחקניות לא הצליחה לשבור בארבעת המשחקונים הראשונים, מה שקבע 2:2. הישראלית המשיכה לשלוט בנעשה ובמשחקון השישי השיגה שבירה חשובה, בדרך ל-2:4 מבטיח. הפולניה הצליחה לייצר כמה נקודות מוצלחות ולהישאר בחיים במשחק הזה, כשהיא מצמקת ל-5:3. רדוואנסקה התעוררה ועם משחקון מצוין שברה בקלות, כדי לחזור לתמונה. כאן הגיע תורה של גלושקו להתעלות והיא השיגה שתי נקודות משחק, ניצלה את הראשונה ולקחה את המשחק עם 4:6 נוסף. ניצחון גדול לישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully