וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר וגלושקו הפסידו בזוגות, 1:2 לרומניה על ישראל

גלושקו דרסה את דינו, פאר נכנעה לקירסטאה, והישראליות נוצחו על ידי קירסטאה ואולארו בזוגות. בשישי: האחיות רדוואנסקה

היום השני לטורניר הבית האירופאי/אפריקאי במסגרת גביע הפדרציה לא האיר פנים היום (חמישי) לנבחרת הישראלית. אחרי שהבנות גברו אתמול 1:2 על טורקיה, היום הנבחרת הן נכנעו לרומניה והפסידו 2:1, כשהן במאזן 1:1. יוליה גלושקו (23, 181 בעולם) פתחה את המשחקים נגד כריסטינה דינו (20, 244 בעולם) עם ניצחון קליל 1:6, 2:6. לאחר מכן שחר פאר (91 בעולם) נכנעה לסוראנה קירסטאה החזקה (27 בעולם) 6:2, 7:6, והמפגש עצמו הוכרע בקרב הזוגות בהשתתפות פאר וגלושקו שנוצחו על ידי קירסטאה ואולארו 6:2, 6:1. בשישי יקבלו פאר וגלושקו הזדמנות אחרונה בהחלט לסיים במקום הראשון בבית, אבל מולן יתייצבו האחיות אגניישקה ואורסולה רדוואנסקה הפולניות, שמגיעות עם שני ניצחונות על רומניה וטורקיה.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
שני ניצחונות משני משחקים. גלושקו/ברני ארדוב

גלושקו: "סליחה לנבחרת, שחר שיחקה יותר טוב ממני בזוגות"

פאר אמרה בסיום המפגש: "זה מאכזב, בסופו של דבר הפסדנו. עשינו את המקסימום ביחידים, אבל לא כל כך הלך לנו בזוגות. זה הטניס". על המפגש הבא מול פולין אמרה פאר: "אין ספק שפולין היא הנבחרת האיכותית בטורניר, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה, נחכה למחר".

גלושקו הוסיפה: "לא הייתי מספיק טובה היום בזוגות. אני רוצה להגיד סליחה לנבחרת כי שחר שיחקה הרבה יותר טוב ממני בזוגות. זה מאוד מאכזב".

יוליה גלושקו - כריסטינה דינו 1:6, 2:6

גלושקו פתחה חזק, ניצלה יכולת מהוססת של הרומנייה, השיגה שבירה מהירה ועלתה ל-0:2. הישראלית נהנתה מתמיכה של הקהל, שהחל למלא את היציעים במגרש באילת, שלחה בקהנדים עוצמתיים מהקו האחורי, והשיגה שבירה נוספת כדי לעלות ל-0:4 ו-0:5. דינו עוד צימקה ל-1:5 ואף השיגה נקודת שבירה, אבל גלושקו חזרה לעצמה והשלימה ניצחון 1:6.

המערכה השנייה נפתחה ביתרון של דינו, ששמרה על ההגשות, אבל גלושקו השיגה שבירה ראשונה במערכה במשחקון השלישי וטיפסה ל-1:2. הקצב הטוב של הישראלית נמשך וגלושקו הייתה יותר מרוכזת מיריבתה והצליחה להשיג שבירה נוספת שהעלתה אותה ל-1:4. דינו המשיכה בהססנות שלה ונתנה את הבמה כולה לגלושקו, שסגרה את הסיפור עם 2:6 חלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחר פאר טניסאית ישראלית. פוטו גדי,
הייתה טובה, זה לא הספיק שחר פאר/פוטו גדי

שחר פאר - סוראנה קירסטאה 6:2, 7:6

פאר פתחה בסערה את המשחק והשיגה שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל לא הייתה מספיק מרוכזת במשחקון הבא ונשברה בחזרה מיד. מכאן שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות ובדרך גם הרבו בטעויות, כאשר קירסטאה ניצלה את ההזדמנויות שלה ושברה ראשונה במשחקון השישי בדרך ל-2:4. ההמשך היה הרבה יותר רע מבחינת הישראלית שלא הצליחה להחזיר כדורים וירדה מנוצחת 6:2.

פאר פתחה חזק את המערכה השנייה והשיגה שבירה מהירה, קירסטאה לא נראתה טוב והמומנטום השתנה כשהישראלית טיפסה ל-0:2. הישראלית הבכירה פשוט נראתה מדהים במשחקונים הבאים, השיגה שבירה נוספת ועלתה ל-0:4 לפני שקירסטאה ניסתה לעצור את המומנטום וזכתה במשחקון הראשון שלה. הרומניה המשיכה להיכנס למשחק כמו שצריך, שברה והקטינה ל-4:2. פאר עצרה את המומנטום של קירסטאה ושברה ל-2:5. נדנדת השבירות נמשכה כשקירסטאה שברה שוב ודהרה קדימה עד ל-5:5 שהוציא לפאר את הרוח מהמפרשים עד ל-6:6 שהביא לשובר שוויון בו ניצחה הרומניה 6:7.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגד האחיות רדוואנסקה המשימה תהיה קשה הרבה יותר. פאר וגלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאר וגלושקו - סוראנה קירסטאה וראלוקה אולארו 6:2, 6:1

גלושקו הגישה ראשונה, אבל הרומניות השיגו משחקון על האפס והשיגו שבירה ראשונה במשחק. אלא שפאר וגלושקו הצליחו להחזיר בשבירה משלהן והשוו ל-1:1. משחק השבירות נמשך, כשגם ההגשות של פאר לא עמדו בפני הרומניות, שרשמו שבירה שנייה במשחק וטיפסו ל-1:3. הישראליות הציגו משחק נרפה וקירסטאה ואולארו דהרו קדימה וסגרו סיפור עם 2:6.

גלושקו עם משחקון הגשות מצוין העלתה את הישראליות ליתרון 0:1 במערכה השנייה, אבל הרומניות המשיכו במשחקון הגשות מושלם ל-1:1, והמשיכו עם שבירה ראשונה במערכה. פאר וגלושקו המשיכו במשחק האנמי שלהן ונשברו פעם נוספת כשהרומניות דהרו ל-1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully