וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אם המשחק היה ברוממה, היינו חוגגים"

8.2.2013 / 8:10

במכבי חיפה מצאו את הסיבה להפסד בגמר הגביע. ההחלטה על מיקום גמר הליגה - ברביעי. טענות לירוקים על השיפוט במשחק

התקציר באדיבות הערוץ הראשון. עריכת וידאו: טל רזניק

במכבי חיפה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד אמש (חמישי) 76:68 למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה, בייחוד לאור סיום המשחק, לאחר שהירוקים הוליכו 61:65, 6 דקות לסיום. בחדר ההלבשה היה ניתן לראות את התסכול על פני השחקנים, והצוות המקצועי, כשלא מעט טענות נשמעו מהצד הירוק כלפי השופטים, כשהשיא היה שהמתאזרח הותיק קורי קאר צעק על עומר אסתרון בכניסה לחדר ההלבשה על עבירה שלא נשרקה לו בדקת הסיום.

"אם המשחק הזה היה מתקיים ברוממה, היינו היום חוגגים את הגביע, כאן זה כמעט בלתי אפשרית להפתיע אותם", אמר גורם בכיר בחיפה בסיום המשחק, "המשחק היה אצלנו ביד, אבל כשאין לך את הניסיון במעמד הזה, זה קשה, ואתה צריך משהו אחר, כמו האולם הביתי שלך". ביום רביעי הקרוב תיערך ישיבת מנהלת הליגה הגורלית לגבי מיקום משחק הגמר של הליגה, כאשר גורמים שונים במנהלת הבטיחו אמש כי המשחק ייערך בחיפה, וכעת מה שנותר לירוקים הוא רק להגיע לגמר ולהשיג את התואר.

קורי קאר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
התלונן על עבירה שלא נשרקה לזכותו בדקת הסיום. קורי קאר/ברני ארדוב

"זה אכזרי, ביתרון 4 לנו החטאנו כמה זריקות, והם מצד שני ידעו לקחת אותם, אם היינו קולעים אותם זה היה משחק אחר, ואז המשחק הגיע לרגעים המכריעים ושוב הם היו שם כדי לנצח את המשחק, אז זה בהחלט קשה", סיכם פאט קליית'ס המאוכזב את המעמד, והתייחס לעובדה שהמשחק נערך ביד אליהו "הרבה יותר קל לשחק בבית שלך עם הטבעות שאתה רגיל אליהן, יותר קהל שלך, אבל שיחקנו פה מספיק פעמים והתאמנו פה מספיק כדי שנוכל לנצח, אם זה השפיע? יכול להיות אבל הם ניצחו את המשחק".

הפורוורד האמריקאי ממוצא יווני התייחס להצגה של גל מקל, "גל שיחק טוב מאוד היום, הוא השתלט על המשחק מהרגע הראשון, קלע כמה זריקות ואז הכל הלך לו הרבה יותר חלק, הוא השאיר אותנו במשחק במחצית הראשונה", אמר השחקן שקלע 14 נקודות והוסיף על מה ייתן המשחק לחיפה בהמשך הדרך, "היינו יוצאים מפה בהרגשה רעה אם היינו מפסידים בהפרש גדול יותר, אז המשחק הזה מוכיח שמגיע לנו להיות פה ושיש לנו סיכוי לזכות באליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully