וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אופיר דוידזאדה יושעה מהקבוצה

7.2.2013 / 19:50

המגן נפגש עם המנכ"ל אסי רחמים, במועדון טוענים שסירב להצעה למענק שחרור בגובה מאה אלף שקל ולכן יישב ביציע

one

גוברת המתיחות בין אופיר דוידזאדה להפועל באר שבע. בפגישה שנערכה הערב בין מגן הפועל באר שבע למגן אופיר דוידזאדה, הציע לו המנכ"ל אסי רחמים שיפור בחוזהו, אך במועדון טוענים כי המגן סירב. "אלונה לא חייבת לאופיר שום דבר, היא הציעה לו מענק שחרור בגובה מאה אלף שקל, והוא סירב. במצב הנוכחי, אין ברירה אלא להושיב אותו ביציע במשחק הקרוב. הדרישות שלו מהוות מעין סחיטה".

עוד נודע, כי במהלך הפגישה דרש דוידזאדה מרחמים לחתום על כתב התחייבות לשדרוג חוזהו בעונה הבאה למאה אלף דולר. במועדון אמרו בהקשר הזה: "נתנו לו די והותר. מרגע הזה ההתנהלות תהיה שונה".

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בהפועל באר שבע שקלו להשעות את המגן בעקבות העובדה שהחרים את האימון שלשום. היום הגיע השחקן לשיחה עם אלישע לוי, הסכים להתנצל בפני חלק מהדברים בשיחה ולכן לא הורשה להתאמן. כרגע, נראה כי הסאגה עדיין רחוקה מסיום והשחקן יישב ביציע מול הפועל עכו.

יש לציין כי דוידזאדה הוא המגן השמאלי היחיד שנותר בסגל לאחר שחרורו של שמעון לוגסי. גם איציק וקנין שימש בתפקיד הזה, אך גם הוא אינו חלק מהמועדון. כעת אלישע לוי יצטרך להחליט מי ישמש בתפקיד במקומו: אביתר אילוז או קלמי סבן. השניים כבר שיחקו בעמדה הזאת בעונה הנוכחית כשלוי נאלץ לערוך שינוי כפוי בעת היעדרותו של דוידזאדה. רק לאחרונה שקלו במעודון לצרף את המגן השמאלי של נצרת עילית, בן תורג'מן, אך ויתרו על כך בגלל פערים כספיים ודרישה של 600 אלף שקל תמורת כרטיסו. כעת לא מן הנמנע שהקבוצה תנסה לצרף מגן שמאלי נוסף בקיץ.

מאוחר יותר הוציאה באר שבע הודעה בנושא, בה נכתב: "השחקן הודיע הערב למנכ"ל אסי רחמים כי הוא דוחה את הצעת המועדון לשדרוג תנאיו כפי שהוצע לו והעמיד בפניו אולטימטום שעד לא ימולאו דרישותיו, הוא יפעל ככל העולה על רוחו. רחמים הודיע לשחקן כי הוא מצר על התנהגותו כאמור ודוחה בכל תוקף כל ניסיון להלך אימים על המועדון".

אלירן עטר מכבי תל אביב מול אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע. קובי אליהו
התאמן לבד. דוידזאדה/קובי אליהו

מוקדם יותר, בהפועל באר שבע החליטו הבוקר לקנוס את המגן ב-1,500 שקל בעקבות התנהלותו ביומיים האחרונים. כזכור, המגן החרים את האימון שלשום בטענה שהשדרוג שקיבל אינו תואם את מעמדו בקבוצה ואתמול החליט המועדון להורות לו שלא להתאמן. הבוקר הגיע דוידזאדה למתחם בוסרמיל, שוחח עם אלישע לוי וזה יחליט אם לכלול אותו בסגל לקראת המשחק הקרוב. על השחקן נאסר להתראיין, ובינתיים הוא ערך הבוקר אימון בחדר כוח בנפרד מחבריו לקבוצה.

בשיחה המאמן נזף בו על התנהגותו, והבהיר לו שבפעם הבאה ינקוט ביד קשה. בנוסף המאמן דרש מהשחקן להתנצל על התנהגותו בפני חבריו לקבוצה, ולאחר מכן אישר לו להתאמן לבדו. יחד עם זאת, לאור העובדה שלא התאמן ביומיים האחרונים, לוי נוטה להדיח אותו מההרכב. דוידזאדה הסכים להתנצל על העובדה שנעדר מהאימון, אבל לא הסכים להתנצל על הצעד שנקט.

"הקבוצה מתייצבת ונראית טוב יותר", אמר אלישע לוי באימון. "עשינו ניצחון חשוב באשדוד במגרש מאוד ביתי וזה לא במקרה כי הקבוצה חזקה יותר ומאוזנת גם מבחינת ההגנה ואני מקווה שנמשיך כך". בהתייחס לשינוי המערך אמר המאמן: "אנחנו משנים מערכים ועוברים ממבנה כזה לאחר. מצאנו את הנוסחא ולאחרונה זה מאוד מתאים לנו לשחק עם שני חלוצים באמצע ועם אבירם בצד ימין וכל עוד זה ימשיך להיראות טוב אז נמשיך בזה".

לקראת המפגש מול עכו הוסיף לוי: "נצטרך להיות סבלניים כי מצפה לנו סוג של מוקש כי הם נאבקים על החיים שלהם ואנחנו נצטרך להיות מאוד מסודרים וליצור הזדמנויות ואני מקווה שנדע לעבור סוג כזה של משחק. אנחנו צריכים לדעת להיות יותר שקטים עוד יותר ביטחון וקור רוח כי באשדוד הבקענו את המצב הכי קשה אבל עם חיזוק ביטחון עצמי והמשך עבודה ישפרו את הנושא הזה".

בתחילת האימון הודיעה הנהלת הקבוצה לשחקנים ולצוות המקצועי שבתום האימון תצא הקבוצה לטיול בירושלים. "לא יזיק להם לספוג קצת תרבות", אמרו בהנהלה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully