וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה לא הורשה להתאמן, המגן יושעה?

6.2.2013 / 10:20

המגן הגיע לוורסמיל, בהפועל באר שבע שוקלים לספסלו או להענישו בחומרה. אכזבה מפיצוץ עסקת אנדריה קאלוג'רוביץ'

one

גוברת המתיחות בין הפועל באר שבע לאופיר דוידזאדה: לאחר שהחרים אתמול (שלישי) את אימון הקבוצה אתמול, מגן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה הגיע הבוקר לוסרמיל אך לא הורשה להתאמן. כזכור, המגן עזב את מתחם האצטדיון לפני האימון אתמול, לאחר שהתגלעו פערים וחילוקי דעות בנוגע לחוזה שלו, כשמאוחר יותר ביקרו במועדון את התנהלותו. כעת נשקלת אפשרות לפיה דוידזאדה יושעה או לא יעלה בהרכב במשחק הקרוב.

המועדון הוציא הודעה רשמית: "בתחילת העונה דרש השחקן לשנות את ההסכם הקיים במועדון מרגע שחרורו מצה"ל (חודש ספטמבר), המועדון, לפנים משורת הדין ומתוך הערכה לאופיר ולמרות שסירב להאריך את חוזהו, קיבל את בקשתו והודיע לשחקן כי החל ממועד שחרורו מצה"ל ישודרג שכרו ביותר מ-100 אחוז ויהיה כגובה השכר הנקוב בהסכם בעונת 2013/14 והמשך התנאים בהסכם יידונו על פי בקשת סוכנו בתום העונה. לאחר שלא השיב להצעה במשך תקופה של יותר מחודש ימים נכנס היום אופיר לחדרו של המנכ"ל אסי רחמים והצהיר כי יהיה מוכן לקבל את התנאים שהוצעו לו לגבי עונה זו רק אם יקבל הצהרה חתומה שמבטיחה לו שגובה שכרו בעונה הבאה יעמוד על סך 100,000 דולר נטו. לאחר שלא נענתה בקשתו החליט באופן חד צדדי לפשוט את מדי האימון ועזב לביתו".

"המועדון רואה בחומרה רבה התנהלות סחטנית וחד צדדית זו שפירושה חוסר כבוד לצוות המקצועי, להנהלת המועדון ולקהל האוהדים", לשון ההודעה. "לשחקן הסכם חתום במועדון ובעקבות הצעד בו נקט הוא יועמד לוועדת משמעת וייענש במלוא החומרה". יש לציין כי ההחלטה של דוידזאדה שלא להתאמן אתמול לא הייתה על דעתו של סוכנו, אבי נמני.

במועדון ישנה אכזבה גדולה מהעובדה שחלוץ אנדריה קאלוג'רוביץ' לא עבר מראסינג סנטאנדר, זאת בעקבות הוראה של קבוצתו הסינית שלא לאפשר המעבר. במועדון טענו הבוקר כי השחקן הוזהר כי במידה ויעבור לשחק בישראל הוא ייקנס על ידי המועדון בעשרות אלפי דולרים, סיכון שהשחקן לא היה מוכן לקחת.

אלירן עטר מכבי תל אביב מול אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע. קובי אליהו
במועדון כועסים. דוידזאדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully