וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה החרים אימון. באר שבע: "התנהלות סחטנית"

5.2.2013 / 15:40

המועדון: "השחקן דרש הצהרה ששכרו יעמוד על מאה אלף דולר בעונה הבאה". הסינים התנגדו, קאלוג'רוביץ' הסרבי לא יגיע

צילום: שי מכלוף. עריכה: רן מנחם

הפועל באר שבע סוערת לאחר שהמגן אופיר דוידזאדה החרים הבוקר (שלישי) את אימון הקבוצה. חילוקי דעות התגלו בנוגע לחוזה שלו ובמועדון ינסו למצוא פתרון לסוגייה בימים הקרובים. בשעות הצהריים פרסם המועדון הודעה רשמית תקיפה בעניין המגן: "בתחילת העונה דרש השחקן לשנות את ההסכם הקיים במועדון מרגע שחרורו מצה"ל (חודש ספטמבר). המועדון, לפנים משורת הדין ומתוך הערכה לאופיר ולמרות שסירב להאריך את חוזהו, קיבל את בקשתו והודיע לשחקן כי החל ממועד שחרורו מצה"ל ישודרג שכרו ביותר מ-100 אחוז ויהיה כגובה השכר הנקוב בהסכם בעונת 2013/14 והמשך התנאים בהסכם יידונו על פי בקשת סוכנו בתום העונה.

"לאחר שלא השיב להצעה במשך תקופה של יותר מחודש ימים נכנס היום אופיר לחדרו של המנכ"ל אסי רחמים והצהיר כי יהיה מוכן לקבל את התנאים שהוצעו לו לגבי עונה זו רק אם יקבל הצהרה חתומה שמבטיחה לו שגובה שכרו בעונה הבאה יעמוד על סך 100,000 דולר נטו. לאחר שלא נענתה בקשתו החליט באופן חד צדדי לפשוט את מדי האימון ועזב לביתו.

"המועדון רואה בחומרה רבה התנהלות סחטנית וחד צדדית זו שפירושה חוסר כבוד לצוות המקצועי, להנהלת המועדון ולקהל האוהדים. לשחקן הסכם חתום במועדון ובעקבות הצעד בו נקט הוא יועמד לוועדת משמעת וייענש במלוא החומרה".

אלירן עטר מכבי תל אביב מול אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע. קובי אליהו
ייענש בחומרה. דוידזאדה/קובי אליהו

גם החלוץ אנדריה קאלוג'רוביץ' לא יגיע להפועל באר שבע. הסרבי בן ה-25 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה עד תום העונה, אך בקבוצה נתקלו במכשול של הרגע האחרון. השחקן הגיע העונה לרסינג סנטאנדר הספרדית כמושאל מקבוצת בייג'ינג גואן הסינית, אך למרות שבבאר שבע שלחו לסינים את הסכם ההשאלה מסנטאנדר והבדיקות הרפואיות, הם קיבלו תשובה כי לא ישלחו את השחרור הבינלאומי והם מסרבים לאפשר לשחקן לשחק בישראל.

במועדון קיימו התייעצות והחליטו שלא לצרף שחקן נוסף, גם בשל השיפור ביכולתו של עידו אקסברד. עוד לפני כן אמרו בבאר שבע: "ככל הידוע לנו, קבוצתו הסינית של קאלוג'רוביץ' לא ידעה שסנטאנדר העבירה לנו אותו".

אחרי הניצחון באשדוד, בקבוצה החלו להתכונן לקראת המשחק מול הפועל עכו. הקשר רביד גזל התאושש מהפציעה ויכול לשחק. אחרי יומיים של מנוחה, הקבוצה שבה להתאמן הבוקר וחידשה את ההכנות. הקשר דיא סבע אמור לעבור היום רשמית לבני סכנין. במועדון לא עמדו בדרכו של הקשר שלא קיבל מספיק דקות אצל אלישע לוי. "החיסרון המרכזי אצל סבע היה שהוא לא עזר מספיק לחברים שלו במשחק ההגנה. כל שחקן יכול לבחור אם להילחם על מקומו בהרכב או להרים ידיים ולעבור לקבוצה אחרת", אמר גורם במועדון.

עדכון ראשון: 10:18

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully