וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אנגליה לא מועמדת לזכות בגביע העולמי"

לפני המפגש בין ברזיל לנבחרת שלושת האריות, כוכב סנטוס השמיע את דעתו. על חזרת רונאלדיניו: "סקולארי החליט נכון"

ניימאר חגג אתמול (שלישי) יום הולדת 21 ולכבוד המאורע קיים עימו 'דיילי מייל' ראיון חגיגי שהתייחס, מן הסתם, לסיכוייה של נבחרת אנגליה ללכת עד הסוף במונדיאל הקרוב. רגע לפני שהוא פוגש את נבחרת שלושת האריות הערב (21:30, ספורט 1 ו-1HD), הוא אומר: "אנגליה היא נבחרת טובה עם שחקנים טובים מאוד, אבל אני לא רואה אותם כאחת המועמדות לזכות בגביע העולמי".

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. Mike Hewitt, GettyImages
"סקולארי מסוג המאמנים שאם אתה נותן לו כבוד, הוא מחזיר לך כבוד". ניימאר/GettyImages, Mike Hewitt

ויש לחלוץ הברזילאי הצעיר גם הסבר: "האם אני חושב שהם באותה רמה כמו ספרד וארגנטינה? לא. אני חושב שהם מתבססים על ווין רוני. לברזיל יש הרבה שחקנים שיכולים לנצח משחקים וכך גם לגבי ארגנטינה. אם מסי סובל ממשחק לא טוב, עדיין יש להם את אגוארו וטבס. אם לאינייסטה יש משחק רע, לספרד יש את צ'אבי ו-וייה. ברגע שאין את רוני, אתה לא רואה שחקן ספציפי שיכול לנצח עבור אנגליה את המשחקים".

ניימאר גם התייחס לנבחרת שלו, שתארח את המונדיאל הקרוב: "השחקנים אוהבים את סקולארי כמאמן. כולנו מכבדים אותו, אבל זה עובד בשתי הדרכים. הוא מסוג המאמנים שאם אתה נותן לו כבוד, הוא מחזיר לך כבוד. אנחנו שמחים מאוד לשחק תחתיו. הוא מגיע עם רעיונות חדשים לגבי איך אנחנו יכולים להשתפר. הוא מאוד ברור בכך שרק זכייה בגביע העולמי תתקבל בשנה הבאה".

שחקן אתלטיקו מיניירו רונאלדיניו. רויטרס
"הוא לא רק אחד השחקנים הטובים ביותר בשנים האחרונות, אלא אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקו". רונאלדיניו/רויטרס

על החזרה של רונאלדיניו לסגל הוסיף החלוץ: "אני חושב שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה להחזיר את רונאלדיניו. הוא לא רק אחד השחקנים הטובים ביותר בשנים האחרונות, אלא אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקו. במשך שלוש שנים הוא היה השחקן הטוב ביותר בעולם. הוא זכה בהכל עם ברזיל וגם בתקופה שלו בברצלונה הוא הביא הרבה לקבוצה".

על עתידו המקצועי והאפשרות שיעבור לאירופה, אמר ניימאר: "כותבים דברים על העתיד שלי אבל זה לא נכון. זה לא יכול להיות נכון כי שום החלטה עדיין לא התקבלה. אני שמח בסנטוס כרגע ואני אפילו לא חושב על עזיבה. כשהזמן יגיע, אני אשקול את ההצעות מהמועדונים הגדולים באירופה, אבל כל דיווח על שיחות שהתקיימו אינו נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully