וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיינר מדלי: "היה מאוד מותח ומטריד בדקות האחרונות"

6.2.2013 / 10:30

מכבי ת"א לא יצאה מגדרה אחרי ההעפלה לגביע, הפורוורד מודה: "חסרונו של אליהו פוגע בנו, אבל כך אני משחק יותר"

באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב ניצחה אמנם אמש (שלישי) את מכבי אשדוד 80:85 ועלתה לגמר גביע המדינה, אולם זו תקופה ארוכה שבקבוצה לא מרוצים מהתצוגה הרעועה של הקבוצה. "אנחנו לא נראים טוב. עם איך שאנחנו משחקים זה לא גורם יותר מדי חשק לצפות בנו, והאמת יכולנו גם באותה מידה להפסיד", מודה גורם במכבי תל אביב לוואלה! ספורט לאחר הניצחון הדחוק על אשדוד.

באסיפה שערך דיוויד בלאט בחדר ההלבשה לאחר המשחק, העיר המאמן לשחקנים על החולשה בריבאונד וציין את ההחטאות בזריקות שלא נכנסו במחצית השנייה תחת האזורית של אשדוד כחלק מהסיבות שהקבוצה התקשתה. בשיחות פנימיות אף צוין המספר המועט של האוהדים שהגיעו לצפות במשחק.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העיר על החולשה בריבאונד. בלאט/ברני ארדוב

דייויד לוגן אמר לוואלה! ספורט: "למה זה הלך קשה? זה היה אחד מהמשחקים האלו. במחצית השנייה לא הלך לנו קל. אשדוד גם שינתה להגנה אזורית במחצית השנייה וזה עיכב אותנו. אשדוד נלחמה וניצלה את זה, אבל בסופו של דבר עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. אחרי משחק כזה אני שמח כי בסופו של דבר ניצחנו ויש לנו סיכוי להשיג את הגביע, וזה מה שחשוב בשורה התחתונה".

לוגן מעדיף להסתכל קדימה, וציין: "מכבי חיפה קבוצה טובה שכבר התמודדנו מולה, לא היה קל מולם, אבל עכשיו זה גביע, כולנו נגיע עם מקסימום אנרגיה למשחק כזה - זה משחק על גביע. יום חמישי זה הגביע ואין דרך חזרה. כולנו מתכוננים ונעשה הכל בכדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול אוסטין פרימן שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
""ליאור הוא הקפטן שלנו והמנהיג, וזה פוגע ויפגע בנו מקצועית, אבל עשינו כמה שינויים בעמדות וכולם צריכים להתאחד ולעבור את התקופה הזו". ניק קיינר מדלי/ברני ארדוב

ניק קיינר מדלי הוסיף: "זריקות שאנחנו מצליחים בדרך כלל להשיג במחצית השנייה לא נכנסו לנו. אשדוד צברה ביטחון, קלעה זריקות קשות, הם נלחמו, צריך לתת להם גם קרדיט. היה מאוד מותח ומטריד בדקות האחרונות, אבל עשינו מהלכים טובים בסוף, נלחמנו והשגנו את הניצחון. הכי חשוב זה להתכונן כפי שצריך ליום חמישי".

לשאלה כיצד חסרונו של ליאור אליהו משפיע על הקבוצה, הוסיף האמריקאי: "ליאור הוא הקפטן שלנו והמנהיג, וזה פוגע ויפגע בנו מקצועית, אבל עשינו כמה שינויים בעמדות וכולם צריכים להתאחד ולעבור את התקופה הזו".

עם זאת, קיינר מדלי לא מסתיר את שביעות הרצון מהדקות המרובות יותר להן הוא זוכה: "כשליאור אליהו בחוץ יש לי הזדמנות לשחק יותר ואני מנסה לנצל את זה ולשחק חזק, באופן אישי אני מרגיש טוב. זו פעם שנייה או שלישית העונה שיכולתי לשחק המון דקות, ויכולתי להיכנס לקצב ולהרגיש בנוח על המגרש. זו הרגשה טובה כשיש לך הזדמנות לשחק ואני נרגש ושמח לשחק". השחקן דרוך לקראת הגמר: "עכשיו כמובן המטרה היא לזכות בגביע, לכך אנו מתכוננים. המפתח הוא לנצח ביום חמישי וזה מה שהכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully