וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה גזענית חדשה באיטליה: באלוטלי על הכוונת

אחיו של סליביו ברלוסקוני, פאולו, תועד בסרטון בו הוא מכנה את שחקן הרכש של הקבוצה "הכושי החדש שלנו". הרוחות סוערות

סערה גזענית חדשה באיטליה ושוב בכיכובה של מילאן. פאולו ברלוסקוני, אחיו של נשיא איטליה לשעבר והבעלים של המועדון, סילביו ברלוסקוני, צולם כשהוא משתמש במילה בעלת גוון גזעני כדי לתאר את שחקן הרכש של הקבוצה, מריו באלוטלי, וגרם לרוחות עזות בארץ המגף.

אתרי האינטרנט של "טוטוספורט", "לה רפובליקה" ואחרים פרסמו ביממה האחרונה סרטון בו ברלוסקוני נראה אחוז מיקרופון במפגש רשמי עם מספר אנשים ובשלב מסוים אומר להם על באלוטלי: "ועכשיו בואו נלך לצפות בילד ה-negletto (כושי) שלנו, המשוגע. גם הבנות יכולות לבוא, אולי תהיה לנו הזדמנות לפגוש את הנשיא".

על פי אתרי החדשות באיטליה, הדברים הללו נאמרו במהלך פגישה פוליטית בין ברלוסקוני האח לבין מספר עמיתים בעיירה וארדו שליד מילאנו, לפני שהחבורה נסעה לצפות במשחק של מילאן נגד אודינזה - הראשון של באלוטלי במדים האדומים-שחורים. כידוע, החלוץ כבש צמד באותה התמודדות.

הדברים הללו מגיעים שבועות ספורים בלבד אחרי שמילאן סחטה מחמאות מקיר לקיר בעקבות ההחלטה של שחקניה לרדת מהמגרש במשחק ידידות נגד פרו פטריה, אחרי שאוהדי האחרונה הטיחו עלבונות גזעניים בשחקניה שחומי העור ובמיוחד בקווין פרינס בואטנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully