וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "אני מתבייש, נראינו אבודים"

בירושלים לא הצליחו להסביר את ההתפרקות: "אסור שזה יקרה". מקל: "מכבי מצוינת כשהיא מריחה דם, אבל נבוא לנצח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה היא זו שתפגוש את מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה ביום חמישי. הירוקים הביסו 61:80 את הפועל ירושלים בחצי הגמר, והעפילו לגמר רביעי בתולדותיהם, למרות משחק בו איבדו לא פחות מ-26 כדורים. בשלושת הגמרים הקודמים הפסידה מכבי חיפה, כשבאחרון היה זה נגד הפועל חולון (2009) ופעמיים זה קרה מול מכבי תל אביב (1971 ו-1985). אולי ביום חמישי המאזן ישתנה עם זכייה היסטורית. עידו קוז'יקרו וחבריו בהחלט מאמינים.

עידו קוז'יקרו, מכבי חיפה, מול קורטני פלס, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מגיע לגמר כאנדרדוג. עידו קוז'יקרו/ברני ארדוב

בראד גרינברג: "מסרנו לעתים לידיים הלא נכונות, אבל מסרנו"

רכז מכבי חיפה גל מקל אמר בסיום: "לא באנו בתור אנדרדוג, אני לא חושב שאנחנו נופלים מירושלים. אנחנו בטוחים בעצמנו, אנחנו קבוצה מוכשרת מאוד. במחצית הראשונה גם אני לא הייתי בפוקוס. נגד מכבי תל אביב נצטרך להיות הרבה יותר מרוכזים. מכבי מנוסה מאוד, אבל זה לא מעניין אותנו. לפני שבוע שיחקנו זוועה נגד מכבי והיינו בשוויון שבע דקות לפני סיום המשחק. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות הכל".

מקל הוסיף: "מכבי היא קבוצה שכופה על היריב איבודים, רק לדבר על הריכוז שלהם ופחות מסירות מיוחדות שאנחנו עושים, נגד מכבי זה מפתח חשוב .כולם אומרים שמכבי פגיעה, אבל כשהם רואים גביע ומריחה דם היא קבוצה טובה מאוד. ביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, נגד מכבי אתה צריך בגרות ולבוא מוכן למעמדים האלה. נבוא לקחת תואר ביום חמישי עם המון כבוד למכבי, אבל אנחנו מאמינים".

עידו קוז'יקרו מר: "המשחק הקבוצתי לא כל כך הלך היום. הרבה איבודים היו בניסיון למסור ולא בניסיון של שחקנים לשחק לבד. אני שמח שלמרות כל האיבודים הצלחנו לנצח. הגמר? כשמכבי תל אביב מריחה גמר גביע היא אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. למרות החיסרון של ליאור אליהו, צפוי לנו משחק קשה מאוד. למשחק הזה אנחנו מגיעים כאנדרדוג".

קוז'יקרו הוסיף: "זאת הרגשה נפלאה. בתחילת השנה שמנו לעצמנו מטרה להחזיר את הצבע הירוק לפנים של האוהדים של חיפה אחרי השנתיים הפחות טובות שעברו כאן, ואני שמח שעשינו צעד ראשון בדרך למטרה. מקווה שנעשה צעד קדימה מהגמר האחרון שהיינו בו.אני בלם בכדורסל, והיכולת ההגנתית שלי היום זה חלק מהג'וב. זה היה מאמץ קבוצתי של כולם.
אל תנסו להרדים אותנו מול מכבי, אנחנו קבוצה טובה שבאים לזכות בתואר. בעזרת השם יהיה לי תואר ראשון בישראל".

המאמן בראד גרינברג סיכם: "הקבוצה שיחקה היטב. לקחנו זריקות טובות ואני מרוצה מאוד. אני מכבד מאוד את מכבי תל אביב. היא ממשיכה לנצח כל הזמן. יש לה הרבה שחקנים טובים. דיוויד יכול לאמן בצורה מוצלחת בכל קבוצה בכל ליגה בעולם, כולל ב-NBA. אני מקווה שנשחק טוב בגמר. כמאמן, אתה יכול לבקש מהשחקנים לשחק ביחד. הלילה שיחקנו אגרסיבי, שמרנו טוב ומסרנו את הכדור, הרבה פעמים לידיים הלא נכונות, אבל לפחות מסרנו".

גרינברג הוסיף: "מתישהו בקריירה כנראה שניצחתי משחק עם כל כך הרבה איבודים, אבל אף פעם לא במשחק גביע. זה לא דבר טוב לאבד כל כך הרבה כדורים, ואם אתה מאבד ככה, כדאי שתקלע באחוזים טובים. אבל היה לנו מזל שהיה לנו יתרון שלא איבדנו אותו. במשחק כזה אני מסתכל על הדברים החיוביים, אני לא מסתכל על האיבודי כדור, אלא על זה שקלענו 84 אחוז משתי נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מפרגן לדיוויד בלאט. בראד גרינברג/קובי אליהו

שרון דרוקר: "בחלק מהדקות לא זיהיתי את הבחורים"

הפועל ירושלים הציגה יכולת מבישה וגרמה לשברון לב נוסף לאוהדיה, שהפליאו בעידוד נהדר לאורך המשחק כולו. מאיר טפירו הודה בסיום: "כל העונה שלנו זה חוסר יציבות. אני היום מתבייש שהצגנו יכולת כזו במעמד כזה. אני מתבייש, נראינו אבודים, לא הצלחנו לבצע פעולות פשוטות. לא הצלחנו לשחק כדורסל קבוצתי, לא הצלחנו לחבר מתפרצת טובה ובסוף התפרקנו. רצינו להיות ביום חמישי בגמר, רצינו להיות באירופה. אני מקווה שנוכל לתקן בליגה, אבל אנחנו צריכים לעשות עוד הרבה דברים עד סוף העונה. אסור שנתפרק כמו שהתפרקנו פה היום. מגיע קרדיט לחיפה, אבל אני עצוב מאוד בשבילנו ועצוב בשביל הקהל שלנו".

המאמן שרון דרוקר סיכם: "בחלק מהדקות לא זיהיתי את הבחורים, מבחינת איבודי כדור וכל מה שקשור לכדורסל. זה חבל, אחרי ארבע שנים הבאנו את הקבוצה קרוב לגמר. ראיתי את השחקנים מורידים את הראש ולא מצליחים לבצע פעולות פשוטות. אמרתי לשחקנים עכשיו מה אנחנו עושים הלאה כדי להתמודד עם הקבוצות שעלו לגמר. כבר אמרתי שהמשחק תלוי בנו ובאיך שניראה. היום הדברים לא הלכו, פספסנו קליעות קלות. כבר צימקנו להפרשים קטנים, אבל בסופו של דבר לא הגיע לנו לנצח".

דרוקר נשאל על העונה המאכזבת של הפועל ירושלים ואמר: "העונה הזו בינונית בינתיים. אנחנו במקום הרביעי וגם פה הגענו לארבע האחרונות. חיפה הראתה שהיא טובה יותר מאיתנו וכרגע היא בארבע האחרונות בגלל זה. אנחנו צריכים להראות יותר יציבות, לנסות להתקדם בטבלה. זה מה שנשאר לנו כרגע".

דרוקר הוסיף: "הם כל הזמן נתנו את הטון. אני מכיר את הקבוצה שלי מצוין, אני יודע מתי הם באים ואיך. כל פעם שניסינו לדחוף אותם זה לא עבד, אני רוצה לחשוב שזה מתוך רצון להצליח. ראינו את השחקנים האלה משחקים טוב, זה תלוי בנו. זה לא האופי שלי לשים את המפתחות. לא הפסדנו במשחק לרדת ליגה, הפסדנו במשחק של פיינל פור של גביע. לאנשים יש זיכרון קצר מה היה בשנים האחרונות בהפועל ירושלים. היינו צריכים להראות אופי יותר".

רביב לימונד אמר בסיום: "את זה לא תיארנו לעצמנו אפילו בתסריט הכי גרוע, אבל זה קרה. לא יודע להסביר את זה. להגיע לחצי גמר ולהראות ככה זה מאוד מאכזב. כואב לי על הקבוצה, עלינו ועל האוהדים. אולי לקראת סוף העונה נוכל לפענח את הסוגיה לגבי היציבות שלנו. אין לי את הנוסחא. כולם בחורים נהדרים, הייתי בקבוצות עם בחורים מגעילים, יש כאן בחורים חכמים ואנשים טובים, לא יודע להצביע על מה גורם לזה. צריך להמשיך להתאמן ולעבוד חזק ולקוות שזה כן יעבוד לזמן ארוך יותר".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
עונה בינונית? במקרה הטוב. שרון דרוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully