וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג אישרה עסקת אלמוג כהן. יעבור בבקרה בשלישי

הקשר חתם בהפועל ת"א וצפוי לשחק בדרבי. גורם: "מהלך חסר תקדים". גם פאביצ'ביץ' ובן חיים כשירים, באדיר והרוש בספק

one

הקשר אלמוג כהן חתם היום (שני) על חוזה בהפועל תל אביב והערב אישרה נירנברג את השאלתו עד תום העונה. האדומים ממתינים כעת לכסף אותם הבטיחו אנשי העסקים בראשות בכור צבאן על מנת שיוכלו להעביר את הקשר בבקרה, דבר שיקרה מחר. כהן אמור להיכלל בסגל כבר לדרבי ביום שני.

הקשר יערוך ביום שלישי אימון בכורה במדים האדומים ואז ימריא לגרמניה לסידורים אישיים וישוב לאימוני הקבוצה לקראת הדרבי. "ההרגשה טובה, אני בא למועדון גדול", אמר כהן לאחר החתימה. "יש לי הרבה חברים בקבוצה, והייתי איתם בקשר לפני המהלך. אני בטוח שתהיה אווירה טובה ואנחנו בשבוע הבא של דרבי. יהיה משחק עם אווירה מדהימה ומחכה לי סיפתח רציני".

"בנתניה נאבקתי על תארים, אז הייתי בן 19 ועברתי די הרבה. בגרמניה כל משחק זה כמו להיבאק פה על תואר, אבל ברור שזה שונה. מועדון כמו הפועל תל אביב עם הסגל שלו חייב להיאבק על כל התארים וזה לא משהו שצריך להסתיר או לפחד ממנו. אנחנו צריכים להתחבר דברים כדאי שיהיה מומנטום חיובי ועם הקהל שידחוף אותנו יכול לחיות מומנטום חזק. חזרתי לארץ בגלל המשפחה שלי".

אחד מהגורמים שהיו מעורבים בעסקה אמר הערב: "זה מהלך חסר תקדים. אף פעם שחקן לא הגיע בצורה כזו. זה רק מראה כמה הקבוצה הזו חשובה לאוהדים. חיזוק כמו אלמוג הוא תוספת משמעותית לקבוצה".

אלמוג כהן שחקן נירנברג. ברני ארדוב
ישחק כבר בדרבי. כהן/ברני ארדוב

אחרי שתי תבוסות בליגה, נראה כי במובן מסוים הדרבי התל אביבי מגיע בזמן מבחינת הפועל תל אביב. אם ביום שבת חלק מאוהדי הקבוצה קיללו את הצוות המקצועי והשחקנים, הרי שהיום הגיעו לאימון הבוקר כמה עשרות אוהדים במטרה לדחוף ולעודד את הקבוצה לקראת המשחק ביום שני הבא.

עוד לפני כן, ערך יוסי אבוקסיס אסיפה ובה שיתף את השחקנים בשיחה שלו עם מאמן הכושר דרור שמשון ואמר להם: "אני ודרור דיברנו והחלטנו לבצע שיפורים בצורת העבודה שלנו, שינויים שתרגישו בקרוב. חוץ מזה, אסור לנו להיות כל אחד לעצמו. אנחנו קבוצה ואנחנו צריכים להיות מגובשים. צריך לעשות דברים במסגרת הקבוצה. להישאר קצת אחרי האימונים ובכלל להתנהג כמו קבוצה ולא כבודדים".

חדשות טובות יחסית הגיעו היום גם מכיוון הצוות הרפואי, שם מאמינים ששלושה-ארבעה שחקנים שנמצאים ברשימת הפצועים, יעמדו לרשותו של אבוקסיס. טל בן חיים כבר החל להתאמן היום ואמור לשוב לקראת המשחק. בנוסף, המגן שמעון הרוש לא סובל מקרע אלא רק ממתיחה והוא אמור לעבור טיפולים שיכשירו אותו לדרבי. גם שני הבלמים, סאבו פאביצ'ביץ' ו-וואליד באדיר, אמורים לעבור טיפולים על מנת להכשירם. כרגע השניים עדיין בספק, אבל ישנם סיכויים טובים שיוכלו לשחק ביום שני.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב, טל בן חיים, במשחק נגד אתלטיקו מדריד. AP
יוכל להשלים 90 דקות? בן חיים/AP

בתוך כך, נודע היום כי שוער הקבוצה בוריס קליימן יעמוד לדין לאחר שבעט לשלט פרסומת במשחק מול מכבי נתניה. השוער יעמוד על סעיף התנהגות בלתי הולמת והדיון ייערך ביום רביעי הבא.

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) כי שישה מיליון שקל הועברו מחיים רמון לחשבונו של אלי טביב, וכעת רמון מחזיק רשמית ב-50 אחוז מהבעלות על המועדון. עמותת האוהדים מחזיקה ב-20 אחוז, מאיר תושב ב-10, בכור צבאן בשבעה, עידו חג'ג' בחמישה ואילו שרון ניסנוב וסיימון כץ מחזיקים בארבעה אחוזים כל אחד.

(עדכון ראשון: 4.2.2013, 13:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully