וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן סיכם בהפועל תל אביב עד סיום העונה

הקשר עוזב את נירנברג אחרי שנתיים וחצי לאחר שלטענת מקורבים לעסקה, קבוצתו הסכימה עקרונית להשאילו ללא תמורה

one

אלמוג כהן צפוי לשחק עד תום העונה בהפועל תל אביב. תנאיו הכספיים של הקשר סוכמו היום (ראשון) סופית ולטענת מקורבים לעסקה, סוכנו של השחקן, דדה חדד, קיבל מנירנברג הסכמה עקרונית להשאיל את הקשר ללא תמורה עד תום העונה. כידוע, חלון ההעברות בישראל ייסגר בשעות הערב של יום שלישי כך שהאדומים יצטרכו לפעול במהירות ולהשלים את העסקה מול הקבוצה הגרמנית. כהן עצמו ימריא מחר חזרה לגרמניה כמתוכנן לאחר ששהה בישראל באישור לצורך עניינים משפחתיים במהלך סוף השבוע.

אלמוג כהן. GettyImages
שם סוף לשמועות. אלמוג כהן/GettyImages

ככל הידוע, כהן מעוניין לעזוב את נירנברג ולשוב לשחק בישראל בשל סיבות אישיות. הקשר נכח אמש (שבת) במשחקה של הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה (3:0) ובהמשך נפגש עם מספר אוהדים המקורבים להנהלה על מנת לדון באפשרות שיצטרף לאדומים. למעשה, אותם אוהדים הם אלה שידאגו לתשלום שכרו עד תום העונה.

בהפועל תל אביב, לאור מצבת הפצועים, היה לחץ גדול מאוד להחתים שחקנים נוספים לפני סגירת חלון ההעברות והעובדה שכהן רצה לחזור לארץ מיוזמתו היא זו שהביאה את אותם האוהדים בראשות בכור צבן, חבר הדירקטוריון, לשאת ולתת איתו במטרה לסגור את הנושא כמה שיותר מהר.

אלמוג כהן, 25, גדל בבאר שבע והחל את דרכו בקבוצת הנערים של בית"ר נס טוברוק. במהל 2006/7 הוא עבר לקבוצת הנוער של מכבי נתניה ובהמשך התקדם אל קבוצת הבוגרים. בסוף 2009/10 כהן עבר לנירנברג שבה שיחק במשך שנתיים וחצי. במדי הנבחרת יש לכהן 13 הופעות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully