וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

4.2.2013 / 8:40

לירוקים עונש שני משחקי רדיוס על תנאי. בנאדו עודד את השחקנים: "שיחקתם כמו גברים". נתניה לא מוותרת על אלקיים

one

מכבי חיפה תעמוד ביום רביעי לדין בגין התפרעות לאוהדים, ככל הנראה זריקת מצת, במהלך משחק ההפסד לבני יהודה (2:0). בפני המועדון עונש רדיוס עם קהל של שני משחקים על תנאי לאחר ההרשעה באותו סעיף בדרבי החיפאי. במידה ובית הדין יחליט להפעיל את התנאי, מכבי חיפה תיאלץ למצוא מגרש חלופי למשחקים הקרובים. הירוקים אמורים לארח בשבת את עירוני רמת השרון ומשחקי הבית הבאים שלהם הם מול בית"ר ירושלים והפועל חיפה במסגרת שמינית גמר הגביע.

אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
הדרבי יזוז מקרית אליעזר? אוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

חלק מאנשי מכבי חיפה נזכרו אתמול שוב ב-15 במאי 2010, התאריך שבו הפסידה הקבוצה את האליפות במשחק מול בני יהודה בבלומפילד. "אלא שהפעם שלטנו הרבה יותר במשחק, הגענו ליותר מצבים ובאנו פחות לחוצים", הסבירו אתמול במועדון, שם קיבלו את ההפסד לזהובים באכזבה רבה בעיקר לאור השליטה במשחק. גורם בכיר במועדון הוסיף: "מי שראה אתמול את ההחמצות של עמאשה, גולסה ועזרא, מבין שזה משחק שאפשר להפסיד פעם בעונה. המטרה שלנו עכשיו היא לשכוח מהמשחק הזה ולגרום לשחקנים להבין שמעידה כזאת לא תקרה שוב אם הם ימשיכו לשחק כך".

הקפטן יניב קטן דאג להעביר אתמול מסר חשוב לשחקנים אתמול וביקש מהם: "להרים את הראש". גם בנאדו אסף את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "הייתם טובים ושיחקתם כמו גברים. אני אוהב אתכם ואל תדאגו הכל לטובה". שחקן בקבוצה הוסיף: "עכשיו כולם הבינו למה בנאדו כיוון, כשאמר ששחקנים מיצו 60 או 70 אחוז מהיכולת שלהם. עם שחקני ההתקפה היו ממצים יותר, המשחק הזה היה נגמר בתבוסה. לא להאמין כמה החמצנו".

רגע לפני תום מועד ההעברות (מחר, 19:00 בערב), לסקאוט אלון חרזי ולהנהלת הקבוצה הוצעו חלוצים בכירים יחסית, אך בנאדו סירב בינתיים להצעה בטענה שהוא מאמין בסגל הקיים. החזרה של דינו אנדלובו למגרשים היא אחת הסיבות להחלטה הזאת. מי שלא מרוצה ממעמדו בינתיים הוא החלוץ דניאל הייבר, שייתכן שברגע האחרון יוחלט להשאילו. החלוץ נוח סדאווי סגר את תנאיו במועדון, יעבור בהשאלה להפועל כפר סבא וישוב בתום העונה.

חיפה תנסה לסגור עד מחר את העברת עודד אלקיים לקבוצה אחרת. מכבי נתניה שוב חזרה להיות אופציה עבור המגן, אך המעבר יתרחש אם חיפה תפחית בדמי ההשאלה (90 אלף שקל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully