וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים: "הקהל בושה, איך שמחו כשספגנו?"

4.2.2013 / 7:22

שחקנים בבית"ר יוצאים נגד המקללים: "ככה מתנהגים להרוש?". האוהדים מתכוונים להמשיך במחאה, אלי דסה ייעדר שבועיים

one

בבית"ר ירושלים התקשו להתמודד עם מה שקרה אתמול (ראשון) ברמת השרון. לא מדובר על ההפסד 1:0 לעירוני רמת השרון שעלה לקבוצה בירידה מהמקום הרביעי למקום השישי בטבלת ליגת העל, אלא על התנהגות הקהל.

שחקנים בקבוצה אמרו: "לא ייאמן שזה הקהל שלנו. איך הם מתנהגים ככה לאריאל הרוש? מה הוא עשה, ישב במסיבת עיתונאים בה הוצגו הצ'צ'נים כי דרשו ממנו לעשות את זה כקפטן? מה הם ציפו, שהוא יסרב? מה זה כל הקללות נגד הקבוצה? והכי גרוע זה שכשרמת השרון כבשה גול הם שמחו. זה אוהדים בושה, איך הם שמחים שאנחנו מקבלים גול? אם זה ימשיך כך נאבד את כל מה שעשינו השנה".

היום היו"ר איציק קורנפיין הודיע לשחקנים כי הוא דורש מהם להביע תמיכה במהלך של המועדון: "מי שלא מוכן להתראיין בנושא האוהדים, יישב לידי ביציע ולא יתלבש. יש פנה מועדון שהלך עם החלטה של בעלים, ומי שיפר אותה יקבל קנס של 5,000 דולר. זאת החלטה, שכולם ידברו על הנושא, ומי שלא רוצה לדבר, לא יהיה בבית"ר ירושלים".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שחקנים בקבוצה אמרו: "כנראה שהמשטרה צריכה לעשות רשימה של 500 אוהדים ולא 50"/ברני ארדוב

חלק מהשחקנים אף היו יותר חריפים ואמרו כי "כנראה שהמשטרה צריכה לעשות רשימה של 500 אוהדים ולא 50. אני לא יודע מה הסיפור שלהם עם המוסלמים וארקדי, אבל אסור להם לצאת נגד הקבוצה ולהיות כמו שהיו למכבי תל אביב אוהדים של נמני. הם לא מעל המועדון ולא מעל אף אחד, הדברים האלה יביאו אותנו לפלייאוף התחתון. בקיץ מי שיחזור למיץ של הזבל בלי משכורות, בלי מכוניות ובלי חוזים זה רק אנחנו השחקנים".

אגב, מי שלא חשש לצאת נגד האוהדים בפומבי היה דריו פרננדס, שלאחר המשחק עלה עם הקבוצה לאימון שחרור ושמע צעקות של אחרוני האוהדים שנשארו ביציע. פרננדס צעק להם: "לכו הביתה, תתביישו עם מה שעשיתם, אתם לא אוהדים". גם בתוך הקהל של בית"ר היו חיכוכים לאורך כל המשחק ומספר פעמים כוחות האבטחה מנעו אירועים אלימים.

בבית"ר לא מתכוונים להוריד את הרגל מהדוושה והיו"ר איציק קורנפיין צפוי לשלוח מכתב חריף לבכירים ברשויות החוק על מנת לנסות ולקבל סיוע על מנת לטפל בתופעה. במועדון אמרו אתמול: "המטרה היא לרדת לשורש העניין. לא מדובר כאן רק בקריאות הגזעניות, אלא גם באלימות מילולית וגזענות בדרך עקיפה שברורה לכולם והמשטרה צריכה לטפל בזה. נעשה כל צעד, כולל בחינה של חלוקת הכרטיסים רק לאוהדים שנרצה במשחקי הבית והחוץ, עד שנגדע את הנגע הזה מהיסוד. סדאייב וקאדייב חזקים. הם יישארו כאן עד תום העונה, ישחקו ונקווה גם להחתים אותם לשנים הבאות אם יהיו טובים".

לבקשת המועדון, אייל ארד יצטרף למועדון כיועץ אסטרטגי להנהלה למשך התקופה הקרובה. ארד הגיע אתמול למשחק ושהה לצד הנהלת המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרננדס שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול תום מנשרוב שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
צעק לאוהדים: "לכו הביתה, תתביישו". פרננדס/ברני ארדוב

בסיום המשחק נרשם שקט יחסי בגזרת אוהדי הקבוצה. המאמן אלי כהן אמר: "לא במקרה שקט, הם השיגו את שלהם כשהפסדנו". כהן אמר לשחקנים לפני המשחק ש"אתם רואים מה קרה לאריאל ועמית בן שושן בגלל שהתייצבו לצד המועדון כקפטנים וזה משהו שכולכם צריכים לעשות ולא להתחבא. כאן רואים מי גבר באמת".

אגב, האוהדים לא נרגעים ומתכוונים להמשיך במחאה. אתמול אמרו ראשי המחאה: "אנחנו עובדים עם עורכי דין ופועלים על פי חוק. זה כבר מעבר לשחקנים המוסלמים, זאת מלחמה מול ארקדי. עובדה שהמחאה היום עברה בשקט וללא עצורים וכך יהיה גם בהמשך. נפעל רק במסגרת החוק, אבל זה רק ילך ויחריף כי יש פה צעד שנעשה כדי לפגוע בקהל וארקדי לא ינצח כאן". אגב, מספר אוהדים שהגיעו למגרש והופיעו ברשימת המשטרה לא הורשו להיכנס.

אלי דסה, שנפצע אתמול בשריך הירך יעבור היום בדיקת אולטרסאונד וההערכה היא כי הוא ייעדר 10 ימים עד שבועיים. זאור סדאייב צפוי להיעדר שלושה שבועות נוספים לאחר שמצב הקרע בשריר ממנו הוא סובל, החמיר באימון ביום שבת. אבי ריקן ודינו שקבורץ צברו אתמול צהוב חמישי והם ייעדרו ממשחק החוץ נגד הפועל חיפה בעוד שבועיים. טל כחילה צפוי להחליף את שקבורץ והמאמן אלי כהן עשוי לתת לו דקות משחק כבר במשחק נגד בני סכנין על מנת שיצבור ביטחון.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"האוהדים האלו השיגו את שלהם כשהפסדנו". אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully