וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אלו לא ירושלמים, אלו פוגרומיסטים"

3.2.2013 / 22:12

מאמן בית"ר התייחס לאוהדי הקבוצה שקיללו בהפסד לרמת השרון: "רק בגללם קיבלנו את כל הרדיוסים, זה קומץ שיילך לבד"

בית"ר ירושלים חוותה הערב (ראשון) את אחד המשחקים העגומים ביותר שלה בעונות האחרונות. הקבוצה מהבירה הפסידה 1:0 לעירוני רמת השרון, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. לא רק ההפסד פגע בקבוצה, אלא גם ובעיקר אלפי אוהדי הקבוצה שעסקו במשך 90 דקות רק בקללות וגידופים כלפי הקבוצה שלהם, השחקנים, המאמן והיו"ר איציק קורנפיין. בסופו של דבר, אותם אוהדים אפילו חגגו בשער של רמת השרון.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר התעסקו בעיקר במסביב ולא בכדורגל. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן: "ההפסד כואב, שלטנו ברוב המשחק, הנענו את הכדור טוב, אבל לא היה לנו את השקט. הגענו לשלושה מצבים מהם אנחנו בדרך כלל מבקיעים בקלות. יכול להיות שכל הדברים מסביב לא נתנו שקט וריכוז. אותם נתגבר על הבעיות עם האוהדים. השחקנים מתבגרים, מוקיעים את הדברים האלה. עברנו כבר הרבה סערות ונעבור גם את הסערה הזו".

השריף התייחס לאווירה סביב הקבוצה ואמר: "זה לא נעים לספוג קללות מקהל שאתה כל כך הולך איתו במשך שנים. זה קומץ ויש גם קהל טוב. אני מסתכל על שלושת רבעי הכוס המלאה. זה קומץ שיילך לבד. אלה אנשים שהם לא ירושלמים, אלה אנשים פוגרומיסטים. כל הרדיוסים שקיבלנו זה רק בגללם. אנחנו מפסידים על שטויות את הנקודות. היינו צריכים לנצח, והיה לנו את אותו הדבר נגד בני יהודה. היכולת שלנו לא ירדה, הריכוז קצת נפגע. אנחנו קבוצה חזקה עם הקהל הכי גדול בארץ. הקהל הגדול יתגבר על זה".

על שני השחקנים שהצטרפו לקבוצה ועדיין לא שיחקו: "הם שחקנים ברמה גבוהה וכל המלעיזים צריכים להבין את זה. אם תיגמרנה הבעיות, אתם תראו את היכולות המקצועיות במגרש, אני לא סתם אומר את זה".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מגיב בחריפות לכל האוהדים. כהן/ברני ארדוב

מאמן עירוני רמת השרון בני טבק: "אני חושב שזו היסטוריה שהגענו למקום הרביעי. גם תיקו לא היה מקפח אף צד. היו לנו מצבים טובים וגם לבית"ר היו מצבים מצוינים, אבל ידענו לנצח 0:1 ולקחת את שלוש הנקודות. אני לא יכול להתעלם משני מצבים גדולים שהיו לבית"ר.

"יש פה משהו מיוחד, אווירה מיוחדת, השחקנים מתעלים על עצמם, מפגינים נחישות. אחרי שהפסדנו בגביע ביום שלישי, ידעתי שנהיה טובים היום. אין ספק שהתיאבון שלנו גדל ואנחנו רוצים להתברג בין השש הראשונות".

אפרים טאקה: "לא משנה מי נגע בכדור. אני שמח בשביל הקבוצה שלי. אנחנו מתקדמים צעד אחר צעד. אנחנו צריכים לעבוד קשה ורק כך נצליח. אנחנו עובדים קשה וגם אני עובד קשה מאוד בשביל ההישגים שלי. אני שמח על זה".

רועי לייבוביץ': "אני חושב שכל שחקן ספסל חושב שיש לו מקום בהרכב. תמיד ידעתי שאני יכול לעמוד בשער ולשחק טוב. התפקיד שלי זה לעצור, אבל היום אולי הייתה לי הצלה. אצלנו הכוכב הכי גדול זו הקבוצה. אני מרגיש שאני משחק עם החברים שלי. לא חשוב מי כובש את השער או מי מציל, העיקר שהקבוצה מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully