וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמע של סלטיק מול יובנטוס: סנופ דוג

חיזוק לא צפוי לכיאל? הראפר רוצה להיות קרוב ככל האפשר לשחקני קבוצתו האהודה, ומציע שירותיו: "רוצה להיות כמו ילד"

סלטיק ובירם כיאל ממשיכים להתכונן לרגע השיא של העונה שלהם, בשבוע הבא בשמינית גמר ליגת האלופות מול יובנטוס. הסקוטים יארחו את אלופת איטליה ביום שלישי הבא למשחק הראשון מבין השניים, ועשויים לקבל חיזוק מפתיע ולא, לא מדובר בכדורגלן. מי שנחוש בדעתו להגיע למשחק כדי לתמוך בקבוצה של ניל לנון הוא לא אחר מאשר סנופ דוג, או בשמו הנוכחי לאחר שהמיר את דתו לרסטפריאניזם - סנופ ליון.

הראפר המפורסם הודיע היום (ראשון) כי הוא מעוניין להיות אורח הכבוד של סלטיק במשחק, ומציע את שירותיו כקמע של הקבוצה, כך לדבריו. "זה משחק שאני חייב להיות בו. זה המשחק שחיכינו לו כל כך הרבה. אני צריך כרטיס למשחק, אבל אני רוצה להיות כמו ילד קטן ולעלות עם שחקני הקבוצה לכר הדשא".

הראפר הביע בעבר אהדה לכמה וכמה קבוצות כדורגל, אך נחשב בכל זאת לאחד האוהדים המפורסמים של סלטיק (לצד המפורסם שבהם - רוד סטיוארט, שאף פרץ בבכי לאחר הניצחון האחרון העונה על ברצלונה). סנופ דוג התבטא לפני כמה חודשים ואמר כי הוא יהיה מעוניין להפוץ לשותף ולהשקיע מכספו בקבוצה, כל זאת על מנת להחתים את דייויד בקהאם בקבוצה. בשבוע שעבר צולם בדובאי כאשר הוא עטוף צעיף של סלטיק. לאחר אותו ניצחון על ברצלונה, אמר: "התאהבתי במועדון והדרך הטובה ביותר להראות את התמיכה שלי היא פשוט להיות חלק מזה. אעשה זאת בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully