וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק חוגגת: לנון התלהב, רוד סטיוארט פרץ בבכי

המאמן אחרי ה-1:2 על בארסה: "לוילאנובה יש את וייה ופברגאס ואני מביא ילד בן 18 שעלה 50 אלף ליש"ט". צפו בזמר מתרגש

ביום שאחרי הניצחון הגדול של סלטיק על ברצלונה 1:2, נראה שמוליכת הליגה הסקוטית פשוט מתקשה לעכל את גודל ההישג. בדקה ה-21 כדור קרן מצא את ויקטור וואניימה ונגח פנימה, שבע דקות לסיום אנתוני וואט ניצל טעות קשה של צ'אבי ובדקה ה-90 ליאונל מסי רק צימק אחרי שבעט מול שער ריק.

טוני וואט שחקני סלטיק חוגגים שער. רויטרס
מתקשים להירגע מהחגיגות. שחקני סלטיק/רויטרס

"טיטו וילאנובה יכול להכניס את דויד וייה וססק פברגאס ואני מביא ילד בן 18 שעלה 50 אלף ליש"ט", התלהב ניל לנון, מאמנה של סלטיק. "אני חושב שזה אחד מהלילות הכי גדולים של המועדון בהיסטוריה". אגב, ב'דיילי מייל' פורסמו תמונותיו של הזמר והאוהד המפורסם של סלטיק רוד סטיוארט, שנראה פורץ בבכי לאחר הניצחון.

צפו בדמעות הניצחון של רוד סטיוארט

ב'סאן' הסקוטי חגגו את הניצחון עם הכותרת "איזה ניצחון" (ווט אה ויקטורי) על משקל כובש השער וואט, שאמר: "ראיתי את השוער יוצא ומיד ידעתי שאני צריך לנסות ולעבור אותו. למרבה המזל עשיתי את זה, זה היה שער נפלא. זה רגע בלתי ייאמן מבחינתי ומבחינת כולם במועדון. זה הישג אדיר עבור המאמן. הוא בחר את הקבוצה בצורה מושלמת. הוא הביא אותי וכבשתי. מושלם".

שוערה של סלטיק פרייז'ר פורסטר סיכם את ההתמודדות: "זו הייתה הופעה אדירה של הקבוצה. אני מרוצה מהעצירות והתרומה שלי, אבל עשינו עבודה מדהימה במשך 90 דקות. היו לנו הרבה פציעות, אבל הסתדרנו עם זה ואני מרוצה מהתוצאה. אני אוהב את האתגר של משחקים גדולים. אלה המשחקים שאתה חולם עליהם כילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully