וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "השחקנים קרועים בין ההנהלה לקהל"

3.2.2013 / 11:57

האוהדים קיללו את הרוש ובן שושן שייצגו את הקבוצה במסע"ת. במשטרה נערכים למשחק מול רמה"ש: "אין אפילו אפס סובלנות"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בבית"ר ירושלים מתקשים להתרכז במשחק הערב ברמת השרון (20:05, ספורט 1), אחרי שכחלק מהמחאה על צירופים של זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב, אוהדי הקבוצה כבר עברו לשלב הקללות של שחקני הבית של המועדון, ובעיקר את עמית בן שושן ואריאל הרוש שייצגו את הקבוצה כקפטנים במסיבת העיתונאים בה הוצגו הצ'צנים.

הרוש אמר אתמול בחדר ההלבשה: "לא הבנתי מה רוצים ממני. המועדון מבקש שאני אתייצב למסיבת עיתונאים כחלק ממהלך שלו, מה רצו, שלא אלך? אנחנו שחקני כדורגל ומתעסקים רק בזה". בן שושן עלה לאימון אישי לאחר ששחקני הקבוצה סיימו את האימון שלשום וברגע בו עלה לכר הדשא פצחו האוהדים בקללות לעברו. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "זה רק מסביר למה אסור לנו לדבר על זה. היום יכולים לבקש מאיתנו לדבר אבל עוד חודש או חודשיים אולי כל הדבר הזה יקרוס, סדאייב וקאדייב יילכו הביתה והקהל יזכור לנו את זה. שחקנים צריכים להתעסק רק בכדורגל".

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים (שני מימין) עם עמית בן שושן, אריאל הרוש, ג'יבראיל קדאייב. רויטרס
"אולי אחרי שהדבר הזה יקרוס הקהל יזכור לנו את זה". מסיבת העיתונאים/רויטרס

לקראת המשחק היום חוששים בבית"ר מתגובות הקהל וההתנהגות שעשויה לפגוע בקבוצה ובשחקנים. "אם נהיה בפיגור הכל יכול להתהפך עלינו", סיפר אחד השחקנים. "שמענו את האוהדים באימון מעודדדים את רמת השרון, מקללים אותנו, מקללים את המאמן ואם זה ימשיך ככה נאבד הרבה כח. כמעט כולם כאן שחקני בית ובקשר עם אוהדים ומנסים להרגיע, אבל גם קרועים בין ההנהלה לקהל ורק רוצים שיהיה שקט ונמשיך את העונה היפה הזאת ולא לתת לאף אחד להרוס אותה".

בעקבות הגעתו של קאדייב והעובדה כי ישנה צפיפות בקישור האחורי, צפוי הקשר ברק משה לדרוש שיחרור על מנת לזכות לדקות משחק. במשה מעוניינת הפועל עכו, ובמידה והמאמן אלי כהן לא יערים קשיים יושאל השחקן לקבוצה של יובל נעים עד לתום העונה. עכו גם מעוניינת בסטיבן כהן אך הוא לא צפוי לקבל שיחרור וייתכן שאף יפתח היום בהרכב, על חשבונו של דומיניק גלאבינה או ייתכן שאף על חשבונו של אבי ריקן שסובל מרגישות בשריר. הצוות המקצועי חושש מהעומס הצפוי לו כולל משחק הנבחרת בפינלנד ביום רביעי ועשוי שלא לסכן אותו ולפתוח איתו על הספסל. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא אלי דסה, על חשבונו של שי חדד הפצוע ואופיר קריאף על חשבונו של קובי מויאל המוצהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זאור סדאייב, ג'יבראיל קאדייב שחקני בית"ר ירושלים. עומר מירון
מה יקרה אם הוא יעלה על הדשא? קדאייב/עומר מירון

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין צפוי לשלוח היום מכתב חריף למפכ"ל המשטרה ולגורמים נוספים בנוגע לאירועים בבית וגן ביום שישי האחרון. בבית"ר חוזרים ומדגישים שללא סיוע של מערכות החוק במדינה אין להם סיכוי להתמודד עם התופעה ובמצב כזה הצ'צ'נים פשוט יחששו לשלומם ויחזרו הביתה. בבית"ר נמצאים בקשר רצוף עם משטרת גלילות ומרחב ירקון של המשטרה על מנת לתאם את רשימת 50 האוהדים עליהם נאסר להיכנס למגרש, וכמו כן את האבטחה על אנשי המועדון ואוטובוס השחקנים בכניסה וביציאה מרמת השרון.

חשש נוסף שעלה אתמול היה מה יקרה במידה ואלי כהן ישתף את קאדייב במהלך המשחק. בניגוד לסדאייב שלא יהיה בסגל עקב פגיעה בשריר וייעדר כשבועיים לפחות, קדאייב עשוי להשתלב במהלך המשחק ובמשטרה חוששים שבמקרה כזה האירועים עשויים להתלקח. במרחב ירקון חזרו והדגישו: "אין פה אפילו אפס סובלנות. מי שיעשה מה שאסור לו לעשות, או אפילו יעשה נסיון לפרוץ למגרש ייעצר מיד. נשמור על הסדר באופן מופתי. ברמה המילולית כל עוד לא יהיו קריאות גזעניות יהיה שקט מבחינתנו. מבחינת ההיערכות המשחק יכול להתלקח מכל כיוון - בין אוהדי בית"ר, בינם לבין ספסל הקבוצה, בינם לבין הנהלת הקבוצה ועוד. אנחנו מוכנים לכל התרחישים ומגיעים בכוח מתוגבר כדי למנוע כל הפרת סדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully