וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-בית"ר ירושלים: סטיבן כהן להרכב?

2.2.2013 / 23:11

ריקן סובל מרגישות בשריר, אלי כהן מתלבט, דסה וקריאף צפויים לפתוח (א', 20:05, ספ'1). המארחת מוכנה לקרב על הפלייאוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ארבעה משחקי ליגה נערכו בין רמת השרון לבית"ר ירושלים – וכל קבוצה ניצחה פעמיים.

* העונה הייתה זו בית"ר שניצחה את רמת השרון בבית.

* לכל קבוצה ניצחון ביתי והפסד ביתי מול יריבתה.

* לא רק שארבעת המשחקים עד כה הוכרעו, תמיד רק קבוצה אחת כבשה. רמת השרון ניצחה פעמיים 0:1, בית"ר ניצחה 0:1 ו-0:2.

* לרמת השרון יש מאה אחוזי הצלחה עם ארז פפיר (משני משחקים).

* בני טבק לא אוהב לאמן נגד בית"ר ירושלים. בפעמיים שעשה זאת, בטדי, הוא הפסיד (7:2 עם באר שבע ב-97/8, והעונה).

נתונים: אתר דריבליסט

שחקן בית"ר ירושלים אבי ריקן חוגג. ברני ארדוב
יישאר על הספסל? אבי ריקן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

המארחת מגיעה למשחק במצב רוח לא ברור. מצד אחד, במשחק הליגה האחרון היא השיגה את ניצחונה הגבוהה ביותר בליגת העל, 0:4 בסכנין ומצד שני, היא הודחה מהגביע על ידי מכבי יבנה מהלאומית. במועדון יודעים שלאור תוצאות השבת, ניצחון יציב אותם בעמדת יתרון לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון ורואים במשחק הזה משחק מכריע. המאמן בני טבק אמר לשחקנים: "כולם רואים את בית"ר ירושלים ואת היכולות ההתקפיות שלה ואת זה נצטרך לעצור. בבית יש לנו את היתרונות שלנו, את המשחק האגרסיבי והנחישות ואם נביא את זה נדע להפתיע אותם. הם גם עוברים עכשיו באלגן לא פשוט ואנחנו צריכים לנצל את זה".

בנוגע להרכב, לא צפויים שינויים מזה שפתח בסכנין. רועי לייבוביץ' יחזור לשער במקומו של בן רהב, שהחליפו במשחק הגביע. גם משה אבוטבול, מרקו אנג'לקוביץ' ואדריאן פרננדס יחזרו להרכב. אסי בלדוט ימשיך להיעדר עקב הפציעה בכף הרגל, כמו גם גל ניר, שממתין לחוות הדעת הרפואית לשאלה האם יוכל להמשיך ולשחק כדורגל. במועדון התאכזבו מכמות האבטחה שדרשה המשטרה בעקבות הבעיות עם אוהדי בית"ר: מעל 300 שוטרים ואנשי אבטחה, שמשמעותם הפסד כספי בניקוי ההכנסות מהמשחק של לפחות 50 אלף שקלים.

בית"ר ירושלים:

בניגוד לימים האחרונים, בית"ר ירושלים ערכה אימון רגוע בנוכחותם של שני השחקנים הצ'צ'נים זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב, כאשר אוהדים מעטים הגיעו ולא לקחו חלק במחאה נגד השניים. קאדייב עשוי להשתלב בסגל כבר למשחק הקרוב. מעבר לאיתן מזרחי שהתלהב מהשניים, שחקנים רבים של בית"ר ירושלים אמרו עליהם: "הם חתיכת שחקנים, לא כמו אלה שבדרך כלל מגיעים לכאן להתרשמות וכאלה. שחקנים ברמה - מהירות, משחק של נגיעה, הם יכולים להתחבר מהר מאוד לבית"ר אם ייתנו להם".

המאמן אלי כהן משתדל להשאיר את השחקנים בפוקוס לקראת משחק הליגה החשוב למרות שקשה מאוד לעשות זאת. כהן אמר: "אנחנו קבוצה שמורכבת משחקני בית שכולם גדלו כאוהדים ומחוברים אליהם וכל הסיטואציה הזאת לא פשוטה עבורם". מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא אלי דסה, על חשבונו של שי חדד הפצוע ואופיר קריאף על חשבונו של קובי מויאל המוצהב. גם סטיבן כהן בתמונת ההרכב על חשבונו של דומיניק גלאבינה או ייתכן שאף על חשבונו של אבי ריקן שסובל מרגישות בשריר. הצוות המקצועי חושש מהעומס הצפוי לו כולל משחק הנבחרת בפינלנד ביום רביעי ועשוי שלא לסכן אותו ולפתוח איתו על הספסל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
חוזר להרכב רמת השרון. פרננדס/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ'

ברמת השרון יש מגרש קטן ובית"ר קבוצה התקפית שמגיעה להרבה מצבים. צפוי משחק רב אירועים ולשוער רמת השרון מחכה הרבה עבודה מול הלחץ. ייתכן שהיכולת שלו היא גם זו שתכריע את המשחק, בדיוק כפי שהיכולת החלשה של גל ניר הכריעה במשחק ההפסד של רמת השרון 4:3 למכבי תל אביב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

אוהדי בית"ר ירושלים מקללים אותו בעקבות מסיבת העיתונאים בה נתן גב לשחקנים הצ'צ'נים וגם בדף הפייסבוק שלו השוער נשאר איתן בדעתו. האוהדים לא יעשו לו חיים קלים ובמגרש קטן עם הרבה מאוד מצבים שצפויים לשני הצדדים זהו מבחן לא קטן להרוש שרגיל להרבה תמיכה מהיציע.

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, מרקו אנג'לקוביץ, תום מנשרוב, משה אבוטבול, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, אודו פורצ'ן.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף, דריו פרננדס, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה (סטיבן כהן), חן עזריאל, ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully