וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ברק משה מועמד, קנז'ביץ' מצטרף

קשר בית"ר בתוכניות של יובל נעים, הבלם הסרבי שסיכם צפוי לחתום. שחקנים: "יובל הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים"

one

הפועל עכו פתחה אתמול (שבת) את עידן יובל נעים ברגל ימין עם 1:1 ביתי נגד עירוני קרית שמונה, ולמרות שרצף המשחקים ללא ניצחון עלה ל-15, בקבוצה מעידים כי קיימת אווירה אחרת לאחר שהמאמן החדש הוסיף הרבה מאוד התלהבות לשחקנים שלו. נעים, שאמור לעבור בבקרת התקציבים היום, העביר הוראות מהיציע והיה מרוצה ממה שראה. דושאן מאטוביץ' כבש את שער היתרון לאלופה (77), אבל אוהד קדוסי איזן בתוספת הזמן.

למרות התוצאה המחמיאה, עכו תעשה מאמצים לנצל את התקופה שעד חלון ההעברות כדי להתחזק בלפחות שני שחקנים נוספים. אחרי שחרורו של הבלם הסרבי ליובו בראנין שלא נמצא מתאים, ינחת היום הבלם סרג'ה קנז'ביץ' וצפוי לחתום באמצעות סוכנת השחקנים ויקי וקנין. כמו כן, בעכו יעשו מאמצים לצרף את ברק משה, קשרה של בית"ר ירושלים, כשגם שמו של סטיבן כהן, שחוזר לפני כחודשיים, עלה שוב על הפרק.

סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יגיע לעכו? סטיבן כהן/ברני ארדוב

ביום שאחרי התיקו נגד קרית שמונה, שחקנים בקבוצה התייחסו לשינוי שהביא איתו נעים. "יובל שידר לנו קודם כל הגנה", הסביר אחד מהם. "הוא בדיוק מה שהיינו צריכים עם כל המשבר שפקד אותנו. הקבוצה הייתה בדיכאון והוא עורר את השחקנים מחדש". בלי קשר, לאחר המשחק נכנס יושב ראש המועדון ציון וייצמן אל חדר ההלבשה והעיר לשחקנים על השמירה הלקויה במהלך הקרן שהובילה לשער של קרית שמונה.

בלם עכו משה מישאלוב סיכם את המשחק, ואמר לוואלה! ספורט: "עמדנו במשחק היטב והתיקו משקף. כל קבוצה החטיאה מצב אחד קורץ. הצלחנו לחזור למשחק וזה משמח, אבל זה מעצבן שחטפנו שער ממצב נייח. עמדנו טוב על המגרש, כולם התלהבו ונקווה לשפר את המשחק שלנו. ברגע שכולם רצים, אז יותר קל למשחק ההגנה. אנחנו חושבים עכשיו יותר הגנתי כמו שקבוצת תחתית צריכה לחשוב, לפני כן היינו תוקפים כל הזמן".

על השינוי שהביא איתו יובל נעים, אמר הבלם: "בכל פעם שמחליפים מאמן יש התלהבות, ויובל בפרט הוא אחד שמדליק את השחקנים, אבל אנחנו צריכים להמשיך כך. נעשה את הכל כדי להישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפיח תקווה חדשה בעכו. יובל נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully