וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "מרוצה מהתוצאה, נתחזק", קנז'ביץ' יחתום

2.2.2013 / 21:11

מאמנה של עכו היה מרוצה אחרי ה-1:1 מול האלופה, הבלם הסרבי יחתום. ברק בכר: "שילמנו שלא הבקענו את השני"

one

אחרי הקדנציה הקצרה בבית"ר ירושלים, יובל נעים חזר הערב (שבת) לליגת העל עם קבוצתו החדשה הפועל עכו. המאמן היה קרוב מאוד להפסד במשחק הבכורה שלו עם קבוצתו החדשה, אבל שער של אוהד קדוסי בדקה ה-90, קבע שיוויון 1:1, אחרי שדושאן מאטוביץ' העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-77. עכו עדיין במקום האחרון, אבל בקבוצה מקווים שעידן יובל נעים יהיה מוצלח יותר מזה של קודמו שמעון הדרי. בינתיים בעכו עושים מאמץ להתחזק כאשר הבלם סנדה קנז'ביץ' יגיע מחר לארץ ויחתום באמצעות סוכנת השחקנים ויקי וקנין.

קנז'ביץ' (27), בלמה של נובי פזאר, החל את הקריירה שלו בפרטיזן בלגרד אבל עבר ממנה למספר קבוצות בהשאלה עד שנחת ב-2010 בלגיה ורשה שבמדיה הספיק לשחק בארבעה משחקים בלבד. במהלך 2012 הוא הושאל לבוראץ בניה לוקה ובתחילת השנה הוא נדד לנובי פזאר הסרבית.

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הצליח להימנע מהפסד בבכורה בעכו. יובל נעים/ברני ארדוב

מאמן הפועל עכו, יובל נעים, אמר לאחר המשחק: "ראיתי הרבה רצון והתלהבות אצל השחקנים. צריך לזכור ששיחקנו ללא ארבעה או חמישה שחקני הרכב וזה משמעותי מאוד. מבחינת היכולת, אני מצפה להרבה יותר מהקבוצה והיא תשחק הרבה יותר טוב. גם מהתוצאה אני מרוצה. השחקנים רצו ועבדו בצורה מדהימה, אבל אני בטוח שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלא הורידו את הראש בפיגור של 1:0. אנחנו נעשה מאמץ לחזק את הסגל בשני שחקנים, אבל צריך לזכור שהשוק לא רווי בשחקנים".

לשאלה מה הבעיה העיקרית של עכו נכון לעכשיו, השיב נעים: "הרבה מאוד שחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה וסבלו מחוסר ביטחון. אין לנו טענות לאף אחד. שמעון הדרי שהיה פה עשה עבודה טובה, אבל לפעמים הדברים לא מסתדרים".

אוהד קדוסי, גיבור המשחק שכבש את שער השיוויון אמר: "הגיעה לנו נקודה על זה שנלחמנו על כל כדור ולא ויתרנו, רצנו והשתוללנו. עמדנו טוב מבחינה הגנתית. חבל שספגנו שער ממצב נייח ואנחנו שמחים שהבקענו. אין יותר מתוק משער בדקה ה-90".

בצד שני, בקרית שמונה בהחלט יכולים לראות את עצמם מאוכזבים אחרי ששמטו שלוש נקודות בדקה ה-90. ברק בכר אמר בסיום: "לא ניצחנו כמה משחקים בליגה, בשניים מהם הובלנו כבר 0:1 ולא ניצלנו את זה. חבל שקיבלנו גול כזה בדקה כזו. זה כואב מאוד. הייתה לנו אפשרות ב-0:1 להבקיע את השני, שילמנו על זה ונסתכל קדימה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הקבוצה שלו לא נמצאת בתקופה טובה. ברק בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully