וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס ספייטס: "קיירי אירווינג פשוט רוצח"

שחקן קליבלנד החמיא לגארד, שהתפוצץ בניצחון על אוקלהומה. ברוקס: "הוא אחד הטובים בענף". גרג אודן יצטרף לבוסטון?

לילה גדוש של תשעה משחקים עבר ב-NBA, ומי שבלט מעל כולם היה דווקא קיירי אירווינג. הגארד הנהדר הוליך את קליבלנד לניצחון 110:115 סנסציוני על אוקלהומה סיטי, הקבוצה עם מאזן החוץ הטוב בליגה, להזכירכם. האולסטאר הטרי הוכיח שוב עד כמה הוא ראוי להיכלל בסגל למשחק היוקרתי, כשהפציץ 35 נקודות כולל 13 נקודות בשלוש הדקות האחרונות. וכמובן, איך לא, הוא תפר גם את השלשה שסגרה עניין 42 שניות לסיום.

ירי אירווינג, קליבלנד קבאלירס, מול קנדריק פרקינס, אוקלהומה סיטי. רויטרס
איזה ערב נהדר. אירווינג מעל פרקינס/רויטרס

עומרי כספי שוב לא שותף וצפה בניצחון המרשים מהספסל, והזרקורים, איך לא, הופנו לאירווינג. "הוא פשוט רוצח", החמיא בסיום מריס ספייטס, שהגיע לקאבס רק לאחרונה וגילה שחברו לקבוצה הוא, למעשה, שחקן די טוב. "כשהגעתי ידעתי עליו מעט, לא ידעתי שהוא עד כדי כך טוב".

"הוא אחד הטובים בענף", הודה מאמן אוקלהומה סקוט ברוקס. "צריך לתת לו הרבה קרדיט. עשינו עבודה טובה למדי כדי לעצור אותו. קליבלנד הצליחה לשפר אותו מאוד בשתיים האחרונות. זו עבודה גדולה של הצוות המקצועי של הקאבס שהצליחו להפוך אותו לאולסטאר בגיל כל כך צעיר".

"כמנהיג של הקבוצה הזאת, זו האחריות שלי לעשות את מה שעשיתי בכל ערב. זה חייב להגיע מתוכי. פשוט ניסיתי להישאר אגרסיבי למען חבריי לקבוצה, וזה מה שעשיתי. הלוואי ותהיה לנו את אותה רמת אנרגיה בכל משחק".

"הוא פשוט הגיע למשחק ברבע הרביעי בגדול", החמיא גם קווין דוראנט, שסיים עם 32 נקודות ואף סבל מפציעה קלה בצלעות. "הוא קלע סלים גדולים, ואת הסל האחרון הוא קלע ממש מעל הראש שלי. הגארדים שלנו חייבים ללמוד לעזור לגבוהים במצבים של פיק אנד רול".

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס גרג אודן. Rick Bowmer, AP
החיזוק הבא של הסלטיקס? אודן/AP, Rick Bowmer

* מייקל קיד גילכריסט, הרוקי המבטיח של שארלוט, אושפז בבית החולים ביוסטון לאחר המשחק בין שתי הקבוצות אמש. הפורוורד נתקל בעוצמה בראשו של חברו לקבוצה ג'ף טיילור, במהלך ניסיון לקחת ריבאונד. הוא עבר סדרת בדיקות בהצלחה ונותר להשגחה בבית החולים, אך צפוי להשתחרר בקרוב ולחזור לאימונים.

* בוסטון החבולה ומוכת הפציעות נפגשה עת הסנטר גרג אודן, ובוחנת אפשרות לצרף אותו. אודן, הבחירה הראשונה בדראפט 2007, לא שיחק מאז 2009 בעקבות פציעה. "רצינו לדבר עם גרג ולראות מה המצב הפיסי שלו. הוא עוד לא מוכן לשחק כרגע, אבל הוא מאוד מעניין אותנו", אמר ג'נרל מנג'ר הסלטיקס דני איינג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully