וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קאלוג'רוביץ' ינחת בישראל ויחתום

3.2.2013 / 9:24

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חלוץ סנטאנדר בדרך לישראל. שער הניצחון נזקף לדוידזאדה: "העיקר שבאר שבע כבשה"

one

בהפועל באר שבע חגגו אתמול פעמיים: הניצחון באשדוד הוביל את הקבוצה מרחק של נקודה אחת מהמקום השישי ודקות ספורות לאחר המשחק התבשר המאמן אלישע לוי כי הוא עומד לקבל חיזוק משמעותי לקבוצה שלו. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, באר שבע פתחה בסוף השבוע במגעים מתקדמים עם חלוץ ראסינג סנטאנדר (25, 1.80), אנדריה קאלוג'רוביץ'.

בעקבות הפרסום, הודיעה באר שבע כי השחקן סיכם סופית את תנאיו במועדון, שכפוף כמובן להצלחה בבדיקות הרפואיות. בבאר שבע סיפרו כי הלילה סוכם אופן הגעתו של קאלוג'רוביץ', שאמור לנחות במהלך היום בישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה עד תום העונה, שייתכן שתיכלל בו אופציה לרכישה.

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
חיזוק משמעותי. אלישע לוי/מגד גוזני

השחקן, שהגיע לספרד כמושאל מקבוצת בייג'ינג גואן הסינית בתחילת העונה, כבש חמישה שערים ב-13 משחקים. הוא כיכב בכוכב האדום בלגרד בין 2010 ל-2012 עם 30 שערים, כאשר בעונתו הראשונה בקבוצה הוא היה מלך שערי הליגה (13 שערים). לשחקן גם שלוש הופעות בנבחרת סרביה. כפי שכבר פורסם, הגעתו של חלוץ אמורה לסלול את מעברו של דיא סבע מחוץ לקבוצה. כרגע, ההערכה היא שסבע יעבור לסכנין אחרי שסיכם בה את מרבית תנאיו. אם קאלוג'רוביץ' אכן יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום, באר שבע תנעל את מועד ההעברות שלה.

בקבוצה זקפו אתמול את שער הניצחון למגן השמאלי אופיר דוידזאדה, שזכה למחמאות בסיום. "דובב גבאי לא נגע בכדור, היה אפשר לראות את זה בהילוכים החוזרים", אמרו בקבוצה. יחד עם זאת, בקבוצה היו מרוצים משיתוף הפעולה בין החלוץ לעידו אקסברד, שבשני המחזורים האחרונים מוכיח מדוע אלישע לוי התעקש להשאירו בקבוצה. בלי קשר לתוצאות האחרונות, נראה כי אלישע לוי ימשיך עונה נוספת בהפועל באר שבע. אם הקבוצה תסיים בין שש הראשונות, ייתכן ויוצע למאמן חוזה ליותר מעונה אחת.

"אני לא יודע של מי הגול. מה שיחליטו יחליטו, העיקר שזה גול של הפועל באר שבע וזה הכי חשוב כי הוא נתן לנו את הניצחון. אני לא יודע אם הכדור היה נכנס אם דובב לא היה נוגע בו", אמר דוידזאדה. "היה משחק קשה מאוד, מאז המשחק מול מכבי ת"א אנחנו קבוצה אחרת ואני שמח על כך ואני מקווה שנמשיך את המומנטום הזה. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות על פלייאוף עליון. היו כבר משחקים שאחריהם יצאו בהצהרות וראינו לאיפה הגענו. אנחנו צריכים להגיע לכל משחק צנועים. יש לנו את עכו בבית וזה משחק מאוד חשוב בשבילנו אם אנחנו רוצים לעשות משהו בעונה הזו ואני מקווה שננצח את המשחק הזה. זה יהיה משחק מפתח וכולם יודעים את זה. הניצחון אתמול לא יהיה שווה כלום אם נפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אופיר דוידזאדה שחקן נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
השער נזקף לזכותו. דוידזאדה/ברני ארדוב

"הקהל שלנו הוא הכי טוב בארץ ומגיעים לו הניצחונות האלו, הם באים ותומכים בכל משחק ואנחנו רואים מעונה לעונה את השינוי בתמיכה. אני מקווה שנמשיך לעשות להם טוב על הלב", סיכם המגן. בתוך כך, מועד המשחק מול עכו כבר נקבע. המשחק הביתי יתקיים במוצאי שבת הקרובה בשעה 18:00. בעוד שבועיים תצא באר שבע למשחק חוץ מול עוד קבוצת תחתית , הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully