וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אנדריה קאלוג'רוביץ' סיכם

2.2.2013 / 20:34

חלוצה הסרבי של סנטאנדר מגיע לבירת הנגב. אלישע על הניצחון: "המערך החדש מתאים לנו". יוסי מזרחי: "השינוי לא עבד"

one

שמחה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע בסיום המשחק באשדוד. הקבוצה רחוקה כעת רק נקודה אחת מהפלייאוף העליון, והחלום של אלונה ברקת, להתברג העונה במקום הזה, קרוב למימוש.

חלוץ ראסינג סנטאנדר בן ה-25, אנדריה קאלוג'רוביץ', סיכם בהפועל באר שבע. השחקן, שהגיע לספרד כמושאל מקבוצת בייג'ינג גואן הסינית בתחילת העונה, כבש חמישה שערים ב-13 משחקים. הוא כיכב בכוכב האדום בלגרד בין 2010 ל-2012 עם 30 שערים, כאשר בעונתו הראשונה בקבוצה הוא היה מלך שערי הליגה. לשחקן גם שלוש הופעות בנבחרת סרביה.

בקבוצה החמיאו למגן השמאלי אופיר דוידזאדה, שרשם משחק נהדר, והיו מרוצים משיתוף הפעולה בין עידו אקסברד לדובב גבאי. יחד עם זאת בקבוצה הדגישו בסיום: "היה חשש מסוים שנשלם ביוקר על כל ההחמצות. כואב שלא הגדלנו את התוצאה, אבל חשוב מאוד שניצחנו". הקשר דיא סבע קיבל הודעה כי הוא ישוחרר ברגע שיחתום חלוץ זר בקבוצה. במועדון מתכוונים להנחית עד יום שלישי חלוץ זר לבדיקות רפואיות וחתימה ולאחר מכן השחקן ישוחרר באופן רשמי, כנראה לסכנין בה סוכמו רוב תנאיו. גם הפועל רמת גן עדיין נמצאת בתמונה.

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
ניצחון שלישי ברציפות. אלישע לוי/מגד גוזני

"מאז המשחק מול מכבי תל אביב לפני שלושה שבועות, שבו נראינו רכים, עשינו שינוי בקבוצה", כך אמר בסיום המשחק אלישע לוי, מאמנה המאושר של הפועל באר שבע. לוי התייחס לשינוי במערך של הקבוצה ואמר: "עברנו לשחק עם שני חלוצים במרכז ולשמחתי זה לא בא על חשבון הקשיחות במרכז ההגנה. לא ניצלנו את המצבים כמו שרצינו, אבל הקבוצה נראית יותר חזקה".

המאמן התייחס להמשך המאבקים שמצפים לקבוצתו בליגה וסימן את המטרות: "זה היה משחק חשוב מאוד כיוון שאם היינו מפסידים אותו היום, כנראה שהיינו מאבדים סיכוי להיות בפלייאוף העליון. יש הרבה קבוצות במאבק הזה, אבל אני מאמין שנצליח להיכנס". לגבי חיזוק אפשרי עד סגירת חלון ההעברות אמר לוי: "זה לא סוד שאנחנו מחפשים חלוץ ואני מקווה שעד סוף חלון ההעברות נצליח להתחזק".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
סטפן שצ'פוביץ', שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
הופעת בכורה פושרת. סטפן שצ'פוביץ'/מגד גוזני

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה באשדוד. הקבוצה של יוסי מזרחי ניצחה רק פעם אחת בשמונת המחזורים האחרונים. "זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל לא היינו צריכים להפסיד אותו", כך אמר בסיום המאמן המפסיד והוסיף: "גם אנחנו וגם באר שבע לא הגענו להרבה מצבים, אבל אסור להפסיד משחקים כאלו בבית. אין ספק שיש לנו בעיות שאנחנו צריכים לפתור אותן, בעיקר בעמדה של המגינים הפצועים. נצטרך לפתור את הבעיות שלנו".

מזרחי התייחס גם לעתידו של דימיטאר מקרייב: "רק מחר נדע אם הוא עוזב או לא. אני מקווה שנצליח להחתים קשר עד סגירת חלון ההעברות. נחכה ונראה מה יהיה".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully