וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

דוידזאדה כבש את שער הניצחון המוזר (55) וסידר לקבוצתו ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אשדוד עם ניצחון בודד בשמונה מחזורים

one
דובב גבאי, שחקן הפועל באר שבע מול יא יא פטי, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
לא נגע בכדור המכריע. דובב גבאי מול פטי/מגד גוזני

הפועל באר שבע הודחה באופן דרמטי באמצע השבוע מגביע המדינה, אחרי הפסד בהארכה להפועל תל אביב. אולם הערב (שבת) השיגה הקבוצה של אלישע לוי ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשגברה בחוץ על מ.ס אשדוד השוקעת 0:1 והתקרבה לצמרת. אחרי מספר מצבים קורצים לקבוצתו, שלח אופיר דוידזאדה כדור ארוך, דובב גבאי הבהיל את אופיר מרציאנו וההגנה שלא נגעו וכך הושג שער הניצחון היקר בדקה ה-55, שסידר קצת שקט לאלונה ברקת והקבוצה הלחוצה מהדרום.

ומה נאמר על מ.ס אשדוד? הקבוצה של יוסי מזרחי השיגה ניצחון ליגה אחד בלבד בשמונת המחזורים האחרונים וגם בגביע המדינה היא הודחה על ידי הפועל רמת גן. גם סטפן שצ'פוביץ', חלוץ הרכש המבטיח שערך הופעת בכורה במשחק הזה ושיחק 90 דקות, לא הצליח להוציא את הקבוצה הזו מהמשבר העמוק שבו היא נמצאת. באר שבע מצידה התקרבה מאוד לאשדוד בטבלה וצימקה ממנה את הפער לנקודה בלבד עם 29 נקודות במאזנה. במחזור הבא תארח באר שבע את קבוצת התחתית של הפועל עכו ותנסה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בליגה. אשדוד תחפש שלוש נקודות מול הפועל חיפה.

סיראז' נאסר, שחקן הפועל באר שבע מול רחמים צ'קול, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
הציל גול בטוח. רחמים צ'קול, מימין מול סיראז' נסאר/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 9: כדור קרן של מ.ס אשדוד נהדף לעברו של אבירם ברוכיאן, שהוציא כדור ארוך לדובב גבאי. גבאי סובב כדור מ-16 מטרים שעשה דרכו לרשת, אבל רחמים צ'קול הרחיק ברגע האחרון במספרת.

דקה 39: אופי דוידזאדה פרץ באגף שמאל ויישר למרכז הרחבה, שם נמצא סיראז' נסאר שמחמישה מטרים בעט כדור לקורה הימנית של מרציאנו. מזל גדול לאשדוד.

דקה 42: התקפה מתפרצת של באר שבע. נסאר השאיר כדור מצוין לדובב גבאי. האחרון מצא עצמו מול אופיר מרציאנו אך השתהה וישראל ראש הרחיק ברגע האחרון.

דקה 44: שוב סיראז' נסאר הכניס כדור לתוך הרחבה. דובב גבאי איחר בעשירית שנייה ואשדוד ניצלה.

דקה 45: עוד מצב לבאר שבע ששלטה לחלוטין במחצית הראשונה. כדור חופשי מ-22 מטרים של דובב גבאי נעצר בקושי על ידי מרציאנו.

דקה 51: כדור קרן של אבירם ברוכיאן הגיע לאביתר אילוז, שהכניס כדור מצוין לעידו אקסברד, שתוך כדי סיבוב בעט לפינה. מרציאנו התעופף והדף נהדר.

דקה 55: גול! אחרי אין ספור מצבים, באר שבע עולה ליתרון מוצדק. אופיר דוידזאדה שלח כדור ארוך לעברו של דובב גבאי, שהגיע מול מרציאנו ושלח רגל, אך לא נגע בכדור. השער נרשם לזכות דוידזאדה, 0:1 להפועל באר שבע.

הפועל באר שבע חוגגת. מגד גוזני
איזה חגיגות. שחקני באר שבע חוגגים שער של גבאי./מגד גוזני

דקה 60: דוד רביבו הכניס כדור מהאגף, הגנת באר שבע הדפה לכיוונו של שצ'פוביץ', שבעט חזק אבל בן שנן הדף.

דקה 88: רחמים צ'קול הכניס כדור עומק מצוין לסטפן שצ'פוביץ'. רגע לפני שהסרבי כבש את השיוויון, אופיר דוידזאדה הרחיק לקרן.

דקה 90: ניקולאס פלצ'וק קיבל כדור ארוך, עבר את ראש ומ-16 מטרים בעט כדור חזק למרכז השער. אופיר מרציאנו שוב הדף והציל את קבוצתו מתבוסה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש (סאנדי ארצ'ון, 78), יאיא פטי, מיקי סירושטן, חאתם עבד אלחמיד, רחמים צ'קול, ניר ביטון, גדי קינדה (מוראד אבו ענזה, 60), דוד רביבו, ניב זריהן (דימיטאר מקרייב, 59), סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, אביתר אילוז, עודד גביש, בן והבה, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר (תומר סוויסה, 74), דובב גבאי (רועי קהת, 84), עידו אקסברד (ניקולאס פלצ'וק, 63).

סטפן שצ'פוביץ', שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
גם הוא לא הצליח לעזור לאשדוד. שצ'פוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully