וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בהפסדים תמיד רק אני אשם"

לאחר עוד הפסד, מאמן ריאל הפנה אצבע מאשימה לשחקנים: "לא מבין למה מי שלא שיחק בקלאסיקו היה עייף. למה די מריה קרא לרופא לקראת הסיום?"

המחזור ה-22 בליגה הספרדית טמן בחובו סנסציה אחת גדולה כבר ביומו הראשון, כשריאל מדריד המדרדרת הפסידה אמש (שבת) 1:0 לגרנאדה הקטנה והוסיפה להתרחק מהיריבה השנואה ברצלונה, שמוליכה עליה ב-15 נקודות (שעשויות לצמוח ל-18 היום אם תנצח את ולנסיה) בפסגה. הכוכב של הערב, והפעם לאו דווקא לחיוב, היה כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי כבש, אבל הפעם לשערו הוא בפעם הראשונה בקריירה, כשנגח בדקה ה-22 נגיחה אומללה לאחר כדור קרן. הבלאנקוס לא הצליחו להשוות, וירדו מנוצחים בפעם החמישית העונה בליגה.

מנג'ר ריאל מדריד ז'וז'ה מוריניו. רויטרס
מצא את האשמים. מוריניו/רויטרס

"כשאנחנו מנצחים וכולם משחקים טוב, זו נזקף לזכות השחקנים, אבל כשאנחנו מפסידים האשמה היא תמיד עליי", התלונן ז'וזה מוריניו בסיום. "שיחקנו רע, לא היינו עצמנו, אז אני אשם היום. התוצאה הזאת מפריעה לי. מפריע לי גם שבמחצית הראשונה היינו איומים, וגם מהמחצית השנייה יש מעט מאוד דברים שאפשר להיות מרוצים מהם".

לאחר מכן, עבר 'המיוחד' למתקפה על שחקניו: "היו לנו כמה שחקנים שהיו עייפים, בגלל שהם עבדו קשה מאוד ביום רביעי האחרון מול ברצלונה. אבל אני פשוט לא מצליח להבין למה שחקנים אחרים, שביום רביעי היו על הספסל או ביציעים, שיחקו כל כך גרוע ונראו כל כך עייפים. למה די מריה קרא לרופא לקראת הסיום? במצבים כאלה, צריך להקריב".

"אמרתי כבר בשבוע שעבר שיש לנו סיכוי לנצח", אמר בסיום מאמן גרנאדה המאושר, לוקאס אלקרס. "אני פחות מופתע מכם מהניצחון הזה. לא אני עשיתי היסטוריה, זו גרנאדה כולה. עכשיו, זה יהיה יום של חגיגות ואשליות. אולי איבדנו יותר מדי כדורים, אבל מגיעות לשחקנים מחמאות עצומות על הגישה והסולידריות שלהם אחד כלפי השני. משחקים מהסוג הזה דורשים להגיע לקצה היכולת הפיסית והמנטלית, והם עשו זאת בצורה הטובה ביותר".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
את תגובתו לא ניתן היה להשיג. רונאלדו אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully