וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא פיטרה את המאמן זדנק זמאן

הקדנציה השנייה של הצ'כי נגמרה מוקדם מהצפוי, בעקבות רצף ההפסדים של הג'אלורוסי. אנדראצולי יאמן זמנית, בלאן מועמד

זדנק זמאן סיים את תפקידו כמאמן רומא. למרות הציפיות הגדולות והכדורגל האטרקטיבי, המאמן הצ'כי בן ה-65 פוטר מתפקידו היום (שבת) ובכך נקטעה מהר מהצפוי הקדנציה השנייה שלו במועדון. ההחלטה על פיטוריו של זמאן הגיע בעקבות ההפסד הביתי 4:2 לקליארי אמש, שהיה השלישי של הג'אלורוסי בחמשת מחזורי הליגה האחרונים.

דזנק זמאן, מאמן רומא. GettyImages
לא ניצח ב-2013. זדנק זמאן/GettyImages

רומא לא ניצחה בליגה בשנת 2013, ורחוקה תשע נקודות מהיריבה העירונית לאציו הנמצאת במקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. מדובר בעוד פרויקט שנכשל ברומא אחרי העונה שעברה, עם לואיס אנריקה הספרדי. יותר מ-500 אוהדים מחו מחוץ לאיצטדיון לאחר ההשפלה אמש.

ההחלטה לפטר את זמאן הגיעה לאחר ישיבת חירום של הנהלת רומא הבוקר, בסיומה התקשר המנהל הטכני פרנקו באלדיני לנשיא ג'יימס פאלוטה בבוסטון. המסקנה שקיבלו בקבוצה היא שההשלכות של ההפסד לקליארי בלתי הפיכות.

לורן בלאן מאמן נבחרת צרפת. ברני ארדוב
רץ לאולימפיקו? לורן בלאן/ברני ארדוב

מי שיאמן את הקבוצה באופן זמני הוא אורליו אנדראצולי בן ה-59, שהיה בזמנו עוזר המאמן של לוצ'יאנו ספאלטי. מרקו ג'אמפאולו ו-וולטר נובלינו צוינו כמועמדים אפשריים להדרכת הקבוצה עד לסיום העונה, כשמועמד מוביל לקחת את הקבוצה באופן קבוע הוא לורן בלאן. מאמן נבחרת צרפת לשעבר המוערך מאוד בקרב חברי הנהלת רומא ובעיקר הבעלים האמריקאים.

באיטליה, לעומת זאת, עלו דיווחים שבלאן סירב להצעה הראשונית, אך אין על כך פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully