וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:4 לפריס סן ז'רמן בחוץ על טולוז

קבוצתו החדשה של בן בסט (לא בסגל), הובסה מול קבוצתו החדשה של בקהאם. איטליה: 2:4 ענק לקליארי בחוץ על רומא

אחרי שסגרה את חלון ההעברות עם אחת ההחתמות הכי מסקרנות ביבשת, זו של דייויד בקהאם כמובן, התפנתה מוליכת הליגה הצרפתית פריס סן ז'רמן לשוב אל מאבקי האליפות. הפריזאים יצאו הערב (שישי) למשחק חוץ לא פשוט על הנייר, מול קבוצתו החדשה של עדן בן בסט, טולוז, העשירית בטבלה ערב המחזור.

בעוד החלוץ הישראלי טרם היה רשאי להיכלל בסגל המארחת, היו אלה האורחים ששטפו את כר הדשא כבר מהרגע הראשון, כשהם משיגים ניצחון גדול, 0:4, שבהחלט ילחיץ את ליון, אשר תשחק רק ביום ראשון מול אז'קסיו ורחוקה כעת מפ.ס.ז' מרחק שלוש נקודות.

כבר אחרי ארבע דקות, אסקיאל לאבצי, שהיה בעמדת נבדל, הגביה לחאבייר פסטורה שבעט נהדר מהאוויר, כדור שקפץ על הקרקע והלך לרשת הגבוהה. בדקה ה-36 זלאטן הכפיל בנגיחה מבישול של לוקאס מורה הצעיר והמבטיח. 20 דקות לסיום ממאדו סאקו כבש את השלישי, בנגיחה נוספת אחרי עוד הגבהה של לוקאס וכעבור שתי דקות המחליף גרגורי ואן דר ויל חתם עם בעיטה מקרוב אחרי בישול מצוין של זלאטן.

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. רויטרס
אקרובט, קוסם. זלאטן עם שער ובישול/רויטרס

* באיטליה, רומא הושפלה עם הפסד ביתי 4:2 לקליארי, במשחק שפתח את המחזור ה-23. המארחת הגיעה למשחק מהמקום השמיני, כשהיא נאבקת על מקום באירופה, אולם האורחים, שהיו רק שלוש נקודות מעל הקו האדום לפני המשחק, שטפו את המגרש.

ראג'ה נאינגולן חתם מתפרצת בבעיטה משבעה מטרים כבר אחרי שלוש דקות והעלה את קליארי ליתרון מהיר. פרנצ'סקו טוטי היה אמון על השוויון בדקה ה-35, עם בעיטה חופשית חכמה לפינה הקרובה, שהפתיעה את קליארי מיקאל אגצי. אלא שהשוער מן העבר השני, מאורו גויקוצ'אה האמין לרוב, כבש שער עצמי נוראי מיד עם פתיחת המחצית השנייה, כששמט הגבהה פשוטה אל שערו הוא, בלי שאף שחקן לוחץ עליו. זה שבר את רומא, שספגה כעבור שבע דקות מנגיחה של מרקו סאו ובדקה ה-71 מבעיטה של פרנצ'סקו פיזאנו. רגע לפני השריקה, אריק לאמלה בישל למרקיניו שער ניחומים לרומאים.

ראג'ה נאינגולאן פרנצ'סקו פיסאנו קליארי חוגגים שער. רויטרס
חגיגה ענקית בבירה. ראג'ה ופיזאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully