וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסאני: "האיגוד צריך לעזור לבטל את העונש של דניאל"

2.2.2013 / 12:13

מאמן ראשל"צ על העונש שניתן לשון דניאל: "אם זה לא יבוטל, כל ילד שלוקח רטלין בגלל לימודים לא יוכל לעסוק בספורט"

בית הדין המשמעתי של פיב"א אירופה הודיע אמש (שישי) להפועל חולון כי שחקן הקבוצה שון דניאל מושעה לשישה חודשים מכל פעילות לאור העובדה שהוא נתפס משתמש ברטלין במהלך משחק היורוצ'אלנג' של הקבוצה בחודש נובמבר. בקבוצה ממשיכים להתייעץ עם עורכי דין על מנת לנסות להפוך את ההחלטה, ובמקביל שוקלים איזה שינוי לבצע במדיה ודניאל לא יוכל לשחק העונה. בחולון מעריכים כי לפחות שחקן אחד יצטרף לסגל, ויקוו לקבל החלטה כבר בשבוע הבא.

מי שבינתיים התגייס לצידו של דניאל, הוא מאמנו בנבחרת הקדטים ובנבחרת האולימפית רוני בוסאני, שמאמן כיום את יריבת חולון מכבי ראשון לציון, "אני רותח מההחלטה של פיב"א. מדובר בילד שהכי רחוק מזה בעולם, וברור שהוא נוטל רטלין לא כדי לשפר את המשחק שלו אלא לצורכי לימודים. אם לילד שלומד, ומומלץ לו על ידי רופאים שדוחפים לזה כל הזמן, אסור לקחת רטלין, אפשר לסגור את ליגות בתי הספר והנוער, ולא רק בכדורסל, כי שם יש בטוח ילדים שנוטלים את זה בהמלצת רופאים".

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
בוסאני: "שון הוא שחקן ששירת את נבחרות ישראל בכל הגילאים"/מגד גוזני

בוסאני ממשיך את קו ההגנה: "איגוד הכדורסל והתאחדות בתי הספר התיכוניים צריכים לעזור להפועל חולון בנושא הזה. שון הוא שחקן ששירת את נבחרת ישראל בכל הגילאים, מהקדטים ואפילו עד סגל הבוגרת, ותמיד היה שם בשביל הנבחרת. הוא ייצג את המדינה בכבוד ואפילו זכה בתואר מלך הסלים של אליפות אירופה לקדטים. עכשיו להשאיר אותו לבד במערכה, כשברור שהוא לא לקח סמים אסורים אלא מדובר באי הבנה גדולה, זה יהיה לא פייר".

לבסוף מציער מאמן ראשון לציון: "לאיגוד הכדורסל יש קשרים בפיב"א והם צריכים לעשות הכל כדי לבטל את העונש הזה. צריך להניף דגל שחור כנגד ההחלטה הזאת, כי רופאים בכל העולם, לא רק בישראל, דוחפים לקחת רטלין. לפי ההחלטה ילד לא יוכל להשתתף בענף ספורט בגלל שיש לו בעיות ריכוז בלימודים, אסור לתת לזה יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully