וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שון דניאל הושעה ל-6 חודשים וסיים העונה

1.2.2013 / 18:11

מכה קשה לדן שמיר וקבוצתו: ארגון פיב"א הודיע לקבוצה כי הקפטן יושעה לתקופה ארוכה בעקבות שימוש בחומרים אסורים

מכה קשה להפועל חולון: קפטן הסגולים שון דניאל הורחק היום על ידי ארגון פיב"א לחצי שנה מכל פעילות בגין שימוש בריטלין. במכתב מפורט שנשלח למועדון מצוינות העובדות אשר הובילו להרחקה, כשלשחקן ניתנת האפשרות לערער על העונש. במועדון קיבלו בהפתעה רבה את ההודעה ונבדקות כל האפשרויות לערעור ומשמעותן. משמעות הדבר היא שלמעשה, דניאל לא יוכל להמשיך לשחק בעונה הנוכחית ויחזור רק לקראת תחילת העונה הבאה.

כזכור, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, פיב"א הודיעה לקבוצה כי בבדיקת חומרים נרקוטיים שערל דניאל ב-14 בנובמבר 2012 עלה כי השתמש בריטלין, הכולל בתוכו רכיבים אסורים. חולון, לעומת זאת, טענה כי הצהירה מראש שהשחקן, שלומד במקביל משפטים במכללה, נוטל ריטלין עבור לימודיו, והוסיפו כי לא ידעו על היותה של התרופה אסורה לשימוש. בתוך כך, נודע כי גם אורי זוהר, שחקנה הצעיר של הקבוצה נפצע בברכו וסיים את העונה.

דניאל, 23, הפך הקיץ לנציג השלישי של משפחתו בנבחרת ישראל אחרי אביו מוטי וסבו מוסה. העונה הוא רשם ממוצעים של 7.2 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק במדי חולון. חולון עצמה נמצאת בעיצומה של תקופה קשה, כשהיא מדורגת במקום ה-10 בלבד בליגת העל, עם מאזן של 10 הפסדים וחמישה ניצחונות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully