וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ארליך ודודי סלע יצילו את המצב?

בפיגור 2:0 מול הצרפתים, ארליך וסלע ישתפו פעולה במשחק הזוגות ויפגשו את מיכאל לודרה וז'וליאן בנטו (15:00, ספורט 5)

אחרי שהיא סיימה עם שני הפסדים במשחקי היחידים ביום הראשון, נבחרת הדייויס של ישראל תנסה להציל את המצב ברואן מול נבחרת צרפת בסיבוב הראשון של הבית העליון בגביע הדייויס. יוני ארליך ודודי סלע יפגשו את ז'וליאן בנטו ומיכאל לודרה היום (שבת, 15:00, שידור ישיר בספורט 5), כאשר הצרפתים מוליכים 0:2 בעקבות ניצחונותיהם של ג'ו-וילפריד צונגה על אמיר ויינטרוב ורישאר גאסקה על סלע.

כידוע, סלע יחליף את אנדי רם הפצוע במשחק הזוגות ויהיה מעניין לראות האם וכיצד הוא מסוגל לעמוד במשימה בכדי למנוע מהכרעת המפגש כבר ביום השני. זו תהיה ההופעה הראשונה בקריירה של סלע במשחק זוגות בדייויס, בעוד מאזנו של ארליך במשחקי הזוגות בדייויס עומד על 17 ניצחונות לעומת שישה הפסדים. מול הישראלים יתייצבו בנטו שמדורג 83 בזוגות (ו-38 ביחידים) ולודרה שמדורג 34 בזוגות (ו-65 ביחידים).

הצמד הצרפתי שיתף פעולה בשנה שעברה במפגש רבע הגמר מול ארצות הברית, אבל נכנע לאחים מייק ובוב בריאן בשלוש מערכות צמודות. מאזנו של לודרה בזוגות הוא 7:18 ואילו של בנטו הוא 2:3. אם הישראלים יצליחו להפתיע, המפגש יימשך מחר כאשר במשחק הראשון יעלה דודי סלע מול צונגה, ואם במקרה הישראלי הבכיר יצליח להפתיע, נקבל משחק חמישי וקרב מכריע בין ויינטרוב לגאסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully