וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:2 דרמטי לאתלטיקו על סביליה בחצי גמר הגביע

הקולצ'ונרוס השיגו יתרון קל לקראת הגומלין, בתום משחק מוזר שכלל שלושה פנדלים ושלושה אדומים. צמד לדייגו קוסטה

אחרי ה-1:1 בין ריאל מדריד לברצלונה בחצי הגמר הראשון, נערך הערב (חמישי) המפגש הנוסף בין אתלטיקו מדריד לסביליה, שנפרדו ב-0:0 ולא הצליחו גם הן לספק הכרעה במשחק הראשון מבין שניים. הקולצ'ונרוס עברו בסיבוב הקודם את בטיס, אך מול היריבה העירונית של הירוקים האתגר נראה לא פשוט בכלל. משחקי הגומלין של חצי הגמר יתקיימו בסוף פברואר.

שחקני אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה, אדריאן לופס חוגגים שער. רויטרס
דייק פעמיים מהנקודה. דייגו קוסטה/רויטרס

אתלטיקו הביסה את סביליה 0:4 מוקדם יותר העונה, אבל אז רדאמל פלקאו היה על המגרש וכבש את הראשון. הפעם הקולומביאני נעדר בגלל פציעה, ובלעדיו מלאכת ההבקעה התגלתה כקשה יותר. אדריאן ודייגו קוסטה פתחו בהתקפה ושיתפו פעולה בצורה טובה בדקה ה-29, אבל הברזילאי סיים עם בעיטה חלשה לידיו של בטו, השוער הפורטוגלי החדש של סביליה. 10 דקות לאחר מכן ביצע אדריאן מבצע אישי נהדר, אך סיים עם כדור שחלף גבוה מעל השער. מנגד, נגרדו הפציץ מרחוק וסחט הדיפה נהדרת מטיבו קורטואה בדקה ה-40. בדקת הסיום של המחצית, דייגו קוסטה היה חייב לכבוש, אך נכשל באחד על אחד ובעט החוצה.

סביליה, שחווה עונה בעייתית והחליפה מאמן כשאונאי אמרי הגיע במקום מיצ'ל, חסרה את חוסה אנטוניו רייס המורחק והתרכזה בעיקר בהגנה. זה לא עזר לה בפתיחת המחצית השנייה. ספאחיץ' מעד ברחבה מול הלחץ של דייגו קוסטה ואז נגע בכוונה בידו ברחבה. הבלם הבוסני, שכבש שער עצמי בעימות הקודם מול אתלטיקו, ראה צהוב שני שהותיר את סביליה ב-10 שחקנים, והחלוץ הברזילאי שם סוף להחטאות שלו ודייק מול בטו כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-49.

שש דקות לאחר מכן הכל התאזן. נגרדו קיבל מסירה נהדרת וכבר הכניע את קורטואה, אלא שהכדור נעצר בדרך ביד של גודין שהורחק מיד. נגרדו כבש בפנדל את השישי שלו בגביע הספרדי והעניק לקבוצתו שער חוץ חשוב. ראקיטיץ' כמעט השלים מהפך עם בעיטה אדירה ממרחק, אבל בדקה ה-71 היה זה פנדל נוסף שהכריע את המשחק. אחרי עוד נגיעת יד. הפעם פרננדו נבארו ספק נדחף ומעד על הכדור. השופט הצביע על הנקודה ודייגו קוסטה שוב בעט שטוח אל הרשת. נבארו, שקיבל רק צהוב במהלך שהוביל לפנדל, ספג את השני והורחק לאחר גלישה מסוכנת בדקה ה-85. כמו לפני כשלושה חודשים, שוב סביליה מסיימת את המשחק בוויסנטה קלדרון בתשעה שחקנים. ניצחון דחוק ומוזר מאוד לאתלטיקו.

שחקן סביליה אלבארו נגרדו חוגג שער. רויטרס
שער פרידה או שימשיך עד תום העונה? אלברו נגרדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully