וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "היינו מעדיפים להגריל יריבה אחרת"

מאמן מכבי ת"א לא התלהב מהמפגש מול בית"ר בגביע. בנאדו על הדרבי: "חוויה גדולה". אבוקסיס: "לוקחים את כפ"ס ברצינות"

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה הביאה איתה מפגש גדול אחד ולא מעט משחקים מרתקים נוספים. במוקד, כמובן, תגיע בית"ר ירושלים לבלומפילד למפגש לוהט מול מכבי תל אביב. המשחק השני הכי מסקרן ייערך בקרית אליעזר, כאשר מכבי והפועל חיפה יילחמו בדרבי על הכרטיס הנכסף לרבע הגמר. האלופה מקרית שמונה נהנתה מהגרלה קלה ותארח בביתה את מכבי יבנה מהלאומית, בעוד הסינדרלה הגדולה מעפולה תקווה להדהים את הפועל רמת גן. המשחקים יתקיימו ב-26 וב-27 בפברואר.

הגרלת גביע המדינה מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
איזה יופי של משחק. מכבי תל אביב מול בית"ר/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה הודה בתום ההגרלה: "היינו מעדיפים להגריל יריב אחר בשלב הזה, אבל זוהי טיבה של הגרלה".

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו אמר בתגובה להגרלה המסקרנת: "דרבי כמשחק גביע זו חוויה גדולה לאוהדים, צפויה חגיגת כדורגל והקהל שלנו ייתן דחיפה גדולה. בדרך לגמר צריך לנצח קבוצות גדולות. הפועל חיפה קבוצה טובה שנמצאת במומנטום טוב ויהיה משחק לא קל".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ אמר: "כמו שעברנו את מכבי תל אביב בדרך לזכיה בגביע הטוטו, כך נצטרך לעבור יריבה חזקה כמו מכבי חיפה כדי להתקדם לשלבים המתקדמים בגביע המדינה". ניר קלינגר הוסיף : "הגרלה קשה לשתי הקבוצות. בטוח שיהיה משחק מעניין. כרגע אנחנו מתרכזים רק בליגה".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס התייחס למפגש עם הפועל כפר סבא מהלאומית ואמר: "עד משחק הגביע יש לנו עוד מספיק משחקי ליגה חשובים ואנו כמובן מתרכזים רק בהם. אנחנו לוקחים ברצינות כל יריבה בגביע, וזה לא משנה מאיזו ליגה, בטח שמדובר במשחק חוץ".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בדרך לגמר צריך לנצח קבוצות גדולות". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully