וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי ת"א - בית"ר ירושלים, דרבי חיפאי

הגרלה מרתקת בשמינית גמר הגביע. הפועל תל אביב תצא לכפר סבא, קרית שמונה מול יבנה, הפועל ר"ג נגד עפולה

לאחר שסיבוב ח' הביא איתו שלל הפתעות מרעננות, הגרלת שלב שמינית הגמר של גביע המדינה התקיימה הערב (חמישי) וסיפקה כמה מפגשים מרתקים, בראשם כמובן הקרב בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים והדרבי החיפאי. המשחקים ייערכו ב-26 וב-27 בפברואר.

הגרלת שמינית הגמר המלאה:

הפועל רמת גן - הפועל עפולה
הפועל כפר סבא - הפועל תל אביב
בני לוד - בני סכנין
הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה
מכבי חיפה - הפועל חיפה
אסי גלבוע - הפועל אשקלון
מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים
עירוני קרית שמונה - מכבי יבנה

הגרלת גביע המדינה מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עימות מבטיח כבר בשמינית הגמר. אבי כהן הירושלמי ואלי יאני מגרילים את המפגש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים/ברני ארדוב

המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים והדרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה הם למעשה העימותים היחידים בין קבוצות מליגת העל. הצהובים מתל אביב ומירושלים נפגשו בשני גמרים בשנות ה-70', ובשניהם (1976 ו-1979) ניצחה בית"ר ירושלים 1:2. גם בעימות האחרון במסגרת גביע המדינה, הייתה זו בית"ר שניצחה 8:9 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) ועלתה לרבע הגמר, אחרי שלירן שטראובר הפציץ את הפנדל האחרון למשקוף.

גם מכבי חיפה והפועל חיפה שיחקו זו מול זו בשני גמרים, כשהאדומים ניצחו 0:1 ב-1963 והירוקים ניצחו 0:2 ב-1995. ב-20 באפריל 2011 התמודדו שתי החיפאיות ברבע גמר גביע המדינה, ואז מכבי חגגה עם ניצחון 1:3 למרות שפיגרה בפתיחה.

מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות, הפועל תל אביב\ תתארח אצל הפועל כפר סבא מתחתית הלאומית. לעומתה, האלופה עירוני קרית שמונה קיבלה משחק ביתי והיא תמתין למכבי יבנה מהלאומית, שהפתיעה את עירוני רמת השרון בסיבוב הקודם.

הסינדרלה הרשמית של המפעל, הפועל עפולה שהדיחה את הפועל עכו, תנסה להפיל במשחק חוץ גם את הפועל רמת גן, אקסית נוספת של המאמן ירון הוכנבוים. יריבתה מליגה א' צפון, אסי גלבוע, תפגוש במשחק ביתי את הפועל אשקלון. בני לוד תארח את בני סכנין, ואילו בקרב על טהרת הלאומית תפגוש הפועל ראשון לציון את הפועל רעננה.

מכבי חיפה נגד הפועל חיפה הגרלת גביע המדינה. ברני ארדוב
שחקני העבר סידרו גם דרבי חיפאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully