וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: איגנסיו פידלף קיבל אזרחות ישראלית

31.1.2013 / 21:50

הבלם היהודי השלים את הליך העלייה ויושאל לעונה וחצי. אוסקר גרסיה לקראת רמת גן: "העייפות לא תשפיע, זהבי בכושר"

one

מכבי תל אביב תצא בשבת למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן מתחתית ליגת העל (שבת, 19:30, ספורט1) ותנסה להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה, אחרי הניצחון נגד מכבי נתניה בגביע ופתיחת פער חמש הנקודות בצמרת הטבלה.

השחקנים קיבלו היום (חמישי) יום חופשי, ומחר תקיים הקבוצה את האימון הטקטי לקראת המפגש. המגן יואב זיו עדיין בספק גדול למשחק, בשל פציעה בשריר הירך האחורי, ואם הוא לא יוכל לשחק, צפוי שרן ייני לפתוח שוב כמגן שמאלי ועומר ורד יתופקד באגף ימין.

בתוך כך, איגנסיו פידלף נחת אחר הצהריים (חמישי) בישראל והשלים את הליך העלייה, כשקיבל תעודת זהות ישראלית בשדה התעופה. לאחר משא ומתן עם נאפולי האיטלקית בשעות הערב, הושלמה עסקת השאלתו לעונה וחצי. הבלם היהודי בן ה-23 עבר בדיקות רפואיות כבר בשבוע שעבר וצפוי לחתום מחר על חוזהו במכבי תל אביב ולהגיע לראשונה למתחם האימונים בקרית שלום.

ערן זהבי שערך בכורה מוצלחת השבוע בניצחון נגד מכבי נתניה בגביע, צפוי לערוך גם הופעת בכורה מחודשת בליגת העל, אך בשלב זה נראה שבמכבי יעדיפו לשלבו בהדרגה מהספסל, בשל העובדה שהוא לא שיחק הרבה בתקופה האחרונה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יגיל ביטון סיכם בבני יהודה.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם ראדה פריצה, ערן זהבי. ברני ארדוב
לא רוצים לעצור את המומנטום. זהבי והחברים חוגגים/ברני ארדוב

"אני יודע שכל האוהדים מדברים על הדרבי, אבל אני מקווה שהשחקנים יהיו מפוקסים רק במשחק נגד הפועל רמת גן", אמר המאמן אוסקר גרסיה לקראת שבת. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו, אנחנו משחקים בחוץ, ואלה שלוש נקודות מאוד יקרות. גם רמת גן הצליחה בגביע וכעת הראש שלנו רק במשחק הזה".

גרסיה מרוצה מאוד מהשתלבותו של ערן זהבי בקבוצה: "ערן עזר לנו מאוד בהחזקת הכדור ובניהול המשחק נגד נתניה. ידענו את היכולות שלו והכרנו את הצדדים האלה במשחק שלו. אני מרוצה מאוד שהוא בכושר, כי זה לא פשוט לחזור לארץ שלך ככוכב שהגיע מליגה בכירה וקשה כמו איטליה וזה בהחלט לא קל לחזור ולשחק טוב".

על העובדה שהקבוצה תשחק שלושה משחקים בתוך שבוע הוסיף המאמן: "אני מקווה שהמאמץ הגדול שהשחקנים השקיעו נגד נתניה בגביע, לא יפגע בהכנות לרמת גן. צריך לזכור שגם במשחק שלפני כן, נגד עכו, שיחקנו עם עשרה שחקנים בחלק מהמשחק ואני מקווה שהעייפות לא תשפיע. יש לנו מספיק זמן להתאושש מזה".

"אנחנו שוברים העונה את הסטטיסטיקות", אמר שרן ייני לקראת המשחק בשבת. "אנחנו רוצים להתחרות העונה עד הסוף בכל המפעלים שנשארו לנו. המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר רחוק. נתכונן טוב למשחק מול רמת גן ונלמד אותם. נכיר את כל השחקנים שלהם, נתאמן קשה ונבוא מוכנים למשחק".

ייני שמודע לעובדה שלאוהדים כרגע אכפת רק מהדרבי שייערך במחזור הבא הוסיף: "הכיף של הקהל זה לחכות לדרבי. כשנגיע לזה זה יהיה גם הכיף שלנו. בינתיים יש לנו את רמת גן לעבור ואחרי זה נדבר על הדרבי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איגנסיו פידלף שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
יירשם כשחקן ישראלי ואמור להצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע הבא. פידלף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully