וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "ערן זהבי שחקן איכותי, אנחנו נהנים ממנו"

30.1.2013 / 17:36

קפטן מכבי ת"א מרוצה מהרכש שכבש בניצחון על נתניה. גונסאלו גרסיה שב מהלוויית סבתו בספרד וצפוי להיות בסגל בשבת

one

במכבי תל אביב הכל ממשיך לדפוק כמתוכנן. אחרי שפתחה פער של חמש נקודות בצמרת ליגת העל, התפנתה אמש (שלישי) הקבוצה גם למשימת הגביע ועברה אותה עם ניצחון חוץ 0:2 נגד מכבי נתניה העיקשת, בדרך לשמינית הגמר.

בליגה, התקשתה מכבי תל אביב במשחקי החוץ לאחרונה ולא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים מחוץ לבלומפילד, אולם אמש הצליחו השחקנים של אוסקר גרסיה לעשות זאת וכעת הם ימתינו לראות מי תהיה היריבה הבאה שלהם, כאשר ההגרלה תיערך כבר ביום חמישי באצטדיון רמת גן. בשנים האחרונות סיימה מכבי את דרכה כבר בשלבים המוקדמים של הגביע והפעם מקווים בקבוצה ללכת עד הסוף.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם ראדה פריצה, ערן זהבי. ברני ארדוב
לא מוותרים על הגביע/ברני ארדוב

קרוב ל-6,000 אוהדים ליוו את הקבוצה לנתניה ולאחר המשחק מיאנו לעזוב במשך דקות ארוכות את יציעי האצטדיון, כשהם שרים שירים לשחקנים ומבקשים בעיקר דבר אחד: 'רק תביאו את הדרבי'. למרות שהאוהדים כבר עם הפנים למפגש מול היריבה העירונית הפועל, מיהרו בצוות המקצועי להזכיר לשחקנים שעוד קודם לכן מצפה לקבוצה משחק חוץ קשה מאוד נגד הפועל רמת גן, בשבת באצטדיון הלאומי.

מי שעמד אמש במוקד העניינים היה כמובן קשר הרכש ערן זהבי, שנכנס כמחליף בדקה ה-57 והתכבד בכיבוש השער השני, שחתם סופית את הניצחון. זהבי נראה מאושר בסיום וכל שחקני הקבוצה בירכו אותו על משחק טוב ועל שער הבכורה במדים הצהובים. "עכשיו כשערן הצטרף לקבוצה, יש לנו כל כך הרבה כלים התקפיים בחלק הקדמי ואין ספק שזה יעשה הרבה כאב ראש ליריבות שלנו", אמר שחקן במכבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
ברכות מכל עבר. זהבי/ברני ארדוב

"ההשתלבות של ערן זהבי מצוינת", אמר הקפטן שרן ייני, "הוא אחלה בחור, אחלה שחקן ואני מאוד מבסוט שהוא כבש שער, אנחנו נהנים ממנו. זהבי שחקן מאוד איכותי, יש לו קריאת משחק והוא יודע לאיפה לרוץ. יש לו מיקום מעולה בהתקפה, הוא בא לקבל את הכדור. ערן הוא גבר, גם מהבחינה החברתית הוא חמוד מאוד. אני מקווה שזהבי יעשה את ההבדל בהמשך המאבקים, אני מאחל לכל השחקנים, בין אם זה ערן ובין אם זה שחקן אחר, שיעשו את העבודה ושנמשיך להיאבק עד הסוף".

זה לא היה משחק גדול של מכבי, שבניגוד למשחקים האחרונים שלה בליגה לא הצליחה לכבוש שער מוקדם ונתקלה ביריבה שהיקשתה עליה את העבודה עד השער הראשון, שנכבש מפנדל מוצלח של אלירן עטר, לאחר שראדה פריצה הוכשל ברחבה.

במכבי התקשו להבין את טענות אנשי נתניה על השריקה לפנדל ואמרו: "לא ברור על מה נתניה מתלוננים. היה פנדל ב-100 אחוז. השופט היה קרוב ורואים בהילוכים החוזרים שהיה בבירור מגע בין רגלו של מגן נתניה לבין הרגל של פריצה, שהיה בדרך לכיבוש שער אם היה עובר את המגן".

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה. מאחוריו, שחקן מכבי נתניה עידו לוי. ברני ארדוב
במכבי לא מבינים את הטענות של נתניה לגבי הפנדל שנשרק לזכותו. פריצה/ברני ארדוב

במכבי ציינו את שיתוף הפעולה בין עטר לפריצה בהתקפה, כאשר האחרון, שפתח לראשונה בהרכב, שוב זכה לשבחים על יכולתו ותרומתו למשחק ההתקפי של הקבוצה. שחקן נוסף שקיבל מילים חמות מחבריו הוא המגן עומר ורד, שפתח בעמדת המגן הימני ושיחק 90 דקות לראשונה זה זמן רב.

שרן ייני, שתופקד הפעם כמגן שמאלי בשל היעדרו של יואב זיו הפצוע, נפגע במצחו בהתנגשות ראשים עם עומר פרץ, שחקנה של נתניה. ייני, שסובל מחתך עמוק מעל הגבה, טופל בחדר ההלבשה על ידי הצוות הרפואי ונתפר באיזור החתך.

"זה ניצחון מאוד מאוד חשוב", אמר ייני, לאחר הטיפול, "לקח לנו המון זמן להבקיע את השער הראשון, נתניה שיחקה טוב וסגרה אותנו והיה מאוד מאוד קשה. אני שמח שבסוף כבשנו. הספקתי לשמחתי לראות גם את השער השני ונרגעתי ואז ירדתי לחדר ההלבשה לעשות את הטיפול. אין לי בעיה שיש פציעות וגולים ביחד. אם ככה, שיבואו עוד גולים ועוד פציעות וזה בסדר".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
לא מתרגש מהפציעה. ייני/ברני ארדוב

ייני נשאל מה עשה את ההבדל הפעם, בניגוד להדחות מוקדמות מהגביע בעונות הקודמות: "באנו מוכנים גם מהבחינה המנטלית. ידענו שגם אם יהיה קשה ולא נבקיע מההתחלה, נעמוד טוב ויציב ונקשה עליהם לקחת את היתרון, כי זה היה מסבך אותנו. זה מה שהניע אותו ואני שמח שבסופו של דבר הבקענו לפני שהסתיימו 90 הדקות, כי לא התאים לנו משחק של 120 דקות".

הקפטן התייחס להמשך הדרך ואמר: "אנחנו רוצים להתחרות עד הסוף בכל המפעלים שנשארו, להגיע כמה שיותר רחוק וזו המטרה שלנו".

גם ייני משוכנע שהפנדל שקיבלה מכבי היה מוצדק: "אני הייתי מאוד קרוב והיה נראה לי שהיה פנדל. אני לא יודע מה אמרו בטלוויזיה, אני חושב שהיה פנדל. בכל פעם צד אחר מרגיש מקופח. אנחנו קופחנו במשחק אחר והפעם נתניה מרגישים ככה. אנחנו לא מתעסקים בכל מה שקשור בשיפוט".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
הכנה מנטלית טובה. אוסקר/ברני ארדוב

מי שלא נכח במשחק הוא הקשר גונסאלו גרסיה. הספרדי שב לפנות בוקר מספרד לאחר הלוויית סבתו ונטל חלק באימון. גרסיה צפוי להיות בסגל למשחק בשבת. ייני, שהחתך מעל עינו נתפר בסיום אתמול - ערך אימון שחרור יחד עם שאר שחקני הסגל ששיחקו במרבית דקות המשחק.

מי שצפויים לעזוב בקרוב הם צמד הצעירים יגיל ביטון ובן בן יאיר. ביטון יושאל ככל הנראה לבני יהודה ובן יאיר להפועל רמת גן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שני, אנורתוזיס, קבוצתו הקפריסאית של המאמן הישראלי רוני לוי מנסה לצרף את קולאוטי, כאשר ביממה האחרונה דווח על כך גם בתקשורת הקפריסאית. כזכור, קולאוטי ניהל בקיץ מגעים מתקדמים עם אנורתוזיס ואף המריא ללרנקה להתרשמות מהמתקנים והעיר, אך בסופו של דבר סירב למעבר ונשאר במכבי תל אביב. קולאוטי בן ה-30 רשם העונה 13 הופעות במדים הצהובים וכבש שער אחד.

(עדכון ראשון: 07:00, 30.1.2013)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully