וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט חתם לארבע שנים וחצי בטולוז

החלוץ הישראלי בן ה-26 נמכר לסגולים אחרי שנה וחצי בברסט, אחרי שזו סירבה להצעה הראשונה בבוקר. כבש העונה 9 שערים

עדן בן בסט חתם היום (חמישי) לארבע שנים וחצי בטולוז הצרפתית, אליה הוא נמכר מברסט תמורת סכום העולה על חצי מיליון יורו. החלוץ הישראלי, שקיבל את החולצה עם המספר 9, יוצג מחר לפני משחק הבית של הקבוצה נגד פריס סן ז'רמן, אך לא יהיה חלק מהסגל ויערוך ככל הנראה את הבכורה מול ראן במחזור הבא.

טולוז מכרה היום את החלוץ הצעיר עמנואל רבייר למונאקו וראשי המועדון סימנו את בן בסט כמטרה. מוקדם יותר היום הסגולים הגישו הצעה עבור בן בסט, אך ברסט דחתה אותה. בטולוז הכינו הצעה חדשה וככל הנראה בקבוצה של בן בסט הסכימו למכור אותו גם מתוך התחשבות בכך שהוא עתיד לסיים את חוזהו בקיץ ויעזוב ללא תמורה, אלא אם יחתום על חוזה חדש.

עדן בן בסט שחקן ברסט. GettyImages
תחנה שנייה בצרפת. בן בסט/GettyImages

בן בסט נמצא בעונה נפלאה ובשבת האחרונה כבש את שערו התשיעי העונה בליגה. היכולת המצוינת לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי אלי גוטמן שהעניק לחלוץ הופעות בכורה בנבחרת הבוגרת ובן בסט אף כבש פעמיים בשני הניצחונות מול לוקסמבורג בחודש אוקטובר. זוהי עונתו השנייה של החלוץ בן ה-26 בליגה הצרפתית. אשתקד הוא כבש ארבעה שערי ליגה במדי ברסט, אליה הגיע בהעברה חופשית מהפועל חיפה.

בן בסט מצטרף לשני שחקני הרכש של הקבוצה מהיומיים האחרונים: הכשרון הענק אדריאן ראביו, שהושאל היום מפ.ס.ז' ואדיל הרמאש, שחתם בקבוצה אתמול. בנוסף, הוא ישתף פעולה עם כמה שחקנים בולטים ביניהם הקשר אטיין קאפו והמגן השמאלי שק מ'בנגה, שנמצאים על הכוונת של קבוצות בכירות ברחבי אירופה, וכן הקשר השמאלי פרנק טבאנו ואחת מתגליות העונה בליגה הצרפתית עד כה, וויסאם בן ידר.

חשוב לציין שבטולוז קהילה יהודית גדולה (שכזכור היוותה מטרה לפיגוע הירי המפורסם במרץ 2012) שכוללת כ-17 אלף חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully