וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אנחנו במצב רע מבחינת הפציעות"

מאמן הפועל ת"א הודה שהוקל לו אחרי הניצחון על באר שבע, אבל מודאג מרשימת הפציעות המתארכת: "לא זוכר דבר כזה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב חגגה הערב (רביעי) ניצחון 1:2 בהארכה על הפועל באר שבע והעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, מה שאולי יוציא את המועדון האדום לדרך חדשה בעקבות המשבר בליגה. עומר דמארי כבש את שער היתרון (47) מבישול של חנן ממן, כאשר עידו אקסברד איזן מהר מאוד וקבע 1:1 בדקה ה-49. המשחק הלך להארכה כשבדקה ה-112 נגיחה נהדרת של מור שושן קבעה את תוצאת המשחק, ומחזיקת הגביע סוף סוף הרשתה לעצמה לחגוג.

למרות הניצחון בהפועל מאוד מודאגים ממצבת הפצועים שלה. הערב במשחק נפצעו ניר נחום שסובל ממתיחה בשריר האחורי ויחמיץ את המשחק מול נתניה. גם הקפטן וואליד באדיר סובל מאותה פציעה, אך במקרה שלו מדובר במתיחה קלה ככל הנראה והוא בספק למשחק. סאבו פאביצ'ביץ' סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי וגם הוא בספק למפגש מול הקבוצה של טל בנין. השלושה מצטרפים לגילי ורמוט, אלרואי כהן, טל בן חיים ושמעון הרוש שלא יהיו בסגל למשחק ואף הם סובלים מבעיות בשריר האחורי.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס מאוכזב. ברני ארדוב
מוטרד ממכת הפציעות. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

"זו הקלה", הודה המאמן יוסי אבוקסיס בסיום המשחק. "שיחקנו הרבה יותר טוב היום, במיוחד בחלק ההתקפי. גם באר שבע הגיעה למצבים טובים ויכולה הייתה להכריע את המשחק עוד לפני ההארכה. מה שחשוב זה שניצחנו". על מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה לאור הפציעות הטריות של סאבו פאביצ'ביץ', ניר נחום ו-וואליד באדיר, אמר אבוקסיס: "אני לא זוכר דבר כזה. לא יהיה לי קל לבנות הרכב למשחק בשבת. אנחנו במצב רע מהבחינה הזו. צריך לזכור שגם גילי ורמוט, אלרואי כהן, טל בן חיים ושמעון הרוש סובלים מפציעות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully