וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "היה לנו רק מה להפסיד במשחק הזה"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהניצחון על אזור: "ננסה להמשיך במומנטום גם בליגה". מאמן אזור: "היינו קרובים להביך אותם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) את שלה וחגגה 0:4 על הפועל אזור מצמרת ליגה א'. הירוקים אמנם התקשו במחצית הראשונה, אבל ויאם עמאשה פרץ את הסכר בדקה ה-39 ולאחריו המשיכו שלומי אזולאי המחליף (51, 71) ואלון תורג'מן (79) שהמשיכו את המומנטום החיובי של מכבי חיפה מהליגה בדרך לשמינית הגמר.

שלומי אזולאי, דינו אנדלובו, שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
במחצית הראשונה זה עוד הלך קשה. אנדלובו חוגג עם שלומי אזולאי/קובי אליהו

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה, היה מרוצה בסיום, ואמר: "אזור סגרה במחצית הראשונה היטב את המשחק, ואני שמח ששיחקנו מהר יותר ונחוש יותר במחצית השנייה. זו הסיבה שהבקענו את השערים. עשינו את שלנו, היה לנו רק מה להפסיד במשחק הזה אבל עברנו אותו בצורה חלקה ואנחנו ממשיכים הלאה למשחק הבא בליגה מול בני יהודה. אנחנו ננסה להמשיך במומנטום שלנו גם בליגה. אנחנו בתקופה טובה. יש לנו משחק חוץ קשה וזה ברור שזו קבוצה טובה וחזקה. נבוא לנצח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה (שמאל) עם עוזרו אורי אוזן. קובי אליהו
עם הפנים לבני יהודה במחזור הקרוב. אריק בנאדו עם הצוות/קובי אליהו

שי מאור, מאמן הפועל אזור, החמיא לבחורים שלו, ואמר: "עד הדקה ה-40 עמדנו בצורה מעוררת כבוד גם מבחינה טקטית. יצאנו להתקפות מתפרצות והיינו קרובים להביך אותם. לא נשכח שזו קבוצה שלוחצת, ראיתי את זה גם מול הפועל תל אביב. זו קבוצה שקו הלחץ שלה הוא מדהים, הם מתנפלים על כל כדור. יש הבדלי רמות מבחינת איכות. אם היינו יורדים למחצית ב-0:0, הדברים היו יכולים להיראות אחרת. אנחנו צריכים להתרכז בליגה שלנו. צריך להחמיא לבחורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully