וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'יו פלוקארי: "המשחק הזה עשה לי עור ברווז"

גיבור הניצחון הדרמטי של לאציו על יובה בחצי גמר הגביע התרגש. קונטה עקץ: "השופט תמיד צודק והשחקנים שלי צוללים"

חצי גמר הגביע האיטלקי שנערך אמש (שלישי), בין שתיים מהקבוצות הטובות בארץ המגף, לאציו ויובנטוס, סיפק דרמה אדירה. אחרי 1:1 במשחק הראשון בטורינו, הביאנקוצ'לסטי עלו ליתרון בדקה ה-53, אבל ארתורו וידאל קבע שוויון, דקה בתוך תוספת הזמן. זה השאיר מספיק זמן לסרג'יו פלוקארי לנגוח את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-93, כאשר ליובה היה צ'אנס ענק להשוות, אבל קלאודיו מרקיסיו החמיץ משני מטרים, רגע לפני השריקה.

מאמן לאציו ולדימיר פטקוביץ' חגג: "אנחנו מרוצים מאוד. זה היה משחק משוגע לגמרי, בעיקר בסיום, אבל היינו מספיק נחושים כדי לנצח. החגיגה הזו מגיעה לנו ואנחנו צריכים לשמור על הרמה הזו בכל משחק".

פלוקארי, כובש שער הניצחון, התרגש: "המשחק הזה עשה לי עור ברווז. חיכינו כל כך הרבה זמן לתוצאה חשובה כזו. התגובה שלנו לשוויון שספגנו הייתה נהדרת".

סרג'יו פלוקארי שחקן לאציו. Paolo Bruno, GettyImages
משחק מטורף. פלוקארי/GettyImages, Paolo Bruno

מאמן המפסידה אנטוניו קונטה סיכם: "עשינו יותר מלאציו לאורך 180 הדקות, אבל מי שמנצח תמיד עושה את הדברים נכון יותר, כך שאנחנו מכבדים את התוצאה. ההחמצה של מרקיסיו הייתה גדולה עלינו, כי זה היה שולח אותנו לשלב הבא".

קונטה, שספג השעייה משני משחקי ליגה בשל העלבת את שופט המשחק מול גנואה (1:1), בשבת האחרונה, לאחר שזה לא שרק לפנדל מוצדק לטובת יובה בשניות הסיום, היה עוקצני גם בסיום המשחק אמש, לאחר שלקבוצתו שוב לא נשרקו שני פנדלים גבוליים: "לא היה צריך לשרוק. השופט תמיד צודק", עקץ קונטה, "למעשה, ווצ'ניץ' צלל ברחבה והיה צריך לספוג צהוב. ג'ובינקו ספג צהוב על צלילה? היו צריכים להרחיק אותו, כי אי אפשר לעבוד ככה על השופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully