וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו בגמר הגביע אחרי 1:2 דרמטי על יובנטוס

גומלין חצי הגמר סיפק מותחן אדיר: וידאל השווה בדקה ה-92 והאלופה חיכתה להארכה, אבל פלוקארי הדהים דקה לאחר מכן

חלום הגביע העשירי של יובנטוס, והראשון מאז 1995, יידחה בשנה נוספת, אחרי חצי גמר דרמטי מאין כמוהו. אלופת איטליה קיוותה להעפיל לגמר ה-15 בתולדותיה ואולי לתקן את הפספוס שהיה מול נאפולי אשתקד, אבל ללאציו היו תכניות משלה והיא ניצחה 1:2 הודות לשער בתוספת הזמן. אחרי שהמשחק הראשון בטורינו הסתיים ב-1:1, אלברו גונסאלס העלה את לאציו ליתרון וסלל לה את הדרך לגמר, אבל יובנטוס כפתה שוויון דרמטי מרגלי ארתורו וידאל (92) שאמור היה לשלוח את המשחק להארכה. רק אמור, כי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן סרג'יו פלוקארי נגח את שער הניצחון הסופר-דרמטי של המארחים וגרם לטירוף מוחלט באצטדיון.

הביאנקוצ'לסטי מעפילים לגמר שביעי בהיסטוריה, כאשר בחמש משש הפעמים הקודמות לאציו גם זכתה. הגמר שייערך באולימפיקו ב-26 במאי, עשוי להיות בעצם דרבי, כאשר רומא מובילה 1:2 על אינטר בחצי הגמר הנוסף (הגומלין יהיה רק ב-17 באפריל).

אלברו גונסאלס שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
דרמה אדירה. אלברו גונסאלס/GettyImages

יובנטוס סערה השבוע בגלל החלטות השיפוט במשחק מול גנואה, אבל המורחקים היו רשאים לשחק בגביע וגם אנטוניו קונטה ניהל את המשחק כהרגלו. המאמן בחר להציב את מירקו ווצ'יניץ' וסבסטיאן ג'ובינקו בהתקפה, אך שני החלוצים היו חתומים על ההחמצות הגדולות בסיום המחצית הראשונה, כשפדריקו מארקטי מנע מהם להבקיע.

שתי הקבוצות בעיקר חששו מספיגה, אבל בדקה ה-53 ליובנטוס כבר לא היו סיבות לחשוש. זה קרה. כריסטיאן לדסמה שלח כדור מדוד לרחבה מצד שמאל, פדריקו פלוזו חלם ואלברו גונסאלס נגח לרשת של מרקו סטורארי מחמישה מטרים. האורוגוואי בחר להקדיש את השער לחברו הטוב ליאונל סקאלוני, וחגג עם חולצתו של הארגנטינאי הוותיק שעבר היום לאטאלנטה. 13 דקות לאחר מכן ג'ובינקו דרש פנדל, אבל השופט לוקה בנטי הורה לו לקום.

קונטה שלח למגרש גם את אנדראה פירלו כדי להציל את המולדת ויובנטוס ניסתה בכל הכוח. בתוספת הזמן הושג השוויון הדרמטי. הגנת לאציו הסתבכה עם הגבהה מצד שמאל, סטפן ראדו הרומני השאיר משום מה את הכדור וארתורו וידאל גלש ועם כל הלב שלח בימין לרשת של מארקטי. נגמר? לא אם זה תלוי בסרג'יו פלוקארי המחליף. שדקה אחרי שער החובה התרומם לכדור קרן של סטפנו מאורי ונגח לפינה הרחוקה של סטורארי ההמום כדי להקפיץ את האוהדים התכולים באולימפיקו. הדרמה נמשכה ויובנטוס הייתה חייבת להשוות בדקה ה-95, אבל מארקטי עצר את ג'ובינקו מחמישה מטרים ואת הריבאונד הצליח קלאודיו מרקיזיו להחמיץ מול שער חשוף. החטאה היסטרית. בתום תוספת זמן דרמטית, לאציו בגמר.

סבסטיאן ג'ובינקו שחקן יובנטוס מאוכזב. GettyImages
כמה תסכול. סבסטיאן ג'ובינקו/GettyImages
שחקני לאציו עם חולצתו של חברם ליונל סקאלוני. GettyImages
הקדשה מעניינת. אלברו גונסאלס עם החולצה של חברו ליאונל סקאלוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully