וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: מאמצים גדולים לשכנע את סדאייב וקדאייב להגיע

29.1.2013 / 8:38

בבית"ר ירושלים חוששים ששחקני הרכש לא יגיעו לטדי עקב החשש מהקהל: "מופעלים אנשים בדרג גבוה כדי לשכנע אותם"

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם הדרגים הבכירים בצ'צ'ניה בלחץ מהם. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

בית"ר ירושלים תתייצב היום (שלישי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הקריאות הגזעניות בטדי בשבת האחרונה, והאירועים סביב רצון המועדון לצרף את שני השחקנים הצ'צ'נים מוסלמים של טרק גרוזני מסרבים לשכוך.

היום התברר כי שני השחקנים, קדאייב וסדאייב, הודיעו בימים האחרונים לראשי טרק גרוזני כי הם לא מתלהבים לעבור לישראל, וחוששים מכל האירועים שמתרחשים מאז ההודעה על הגעתם הצפויה ומעדיפים להישאר ברוסיה.

ביממה האחרונה מופעלים על השניים לחצים גדולים, כולל על ידי הדרגים הבכירים בממשל הצ'צ'ני, על מנת לשכנע להסכים למהלך. גורם המעורב במו"מ עם השניים אמר: "מנסים לשכנע אותם להגיע, ולהסביר להם את החשיבות. ללא מעורבות של הדרגים הבכירים, השניים כבר היו מודיעים שהם מוותרים על הרעיון ולא מגיעים ארצה.

"המעורבות של בכירים בממשל משאירים אותם בתמונה ונותנים לנו את האמונה שהם אכן יגיעו לכאן. אוי ואבוי לבית"ר אם הם לא יגיעו, אנחנו רחוקים עוד הצתה אחת של הלהבות מלחטוף חזק מהדרגים הבכירים ביבשת".

שחקן טרק גרוזני זאור סדאייב. Epsilon, GettyImages
שומע את הדיווחים, ולא שש להגיע לישראל. סדאייב/GettyImages, Epsilon

מנכ"ל מכבי אום אל פאחם, איהב מחמיד, התייחס הבוקר (שלישי) לאפשרות שמשחק הגביע מול בית"ר ירושלים יבוטל. כזכור, לאור הסערה בבית"ר ירושלים על צירופם של שני שחקנים מוסלמים והתעוררות הגזענית ביציעי הקבוצה, היו"ר איציק קורנפיין ביקש מההתאחדות לכדורגל לקיים את המשחק ללא קהל. מחמיד מתעקש כי במקרה כזה, הקבוצה מהליגה הלאומית לא תתייצב למשחק.

"אנחנו לא באים לעשות מלחמה, אנחנו באים ליהנות מהמשחק", אמר מחמיד לגלי צה"ל, "בשבילנו זה יום חג, יום קרנבל. לשחק מול בית"ר, או כל קבוצה מליגת העל, זה שמחה ואושר. כל האוהדים שלנו מצפים לזה".

מחמיד המשיך את האיומים של קבוצתו, והתעקש שהקבוצה תרד מהמגרש במקרה של קריאות גזעניות. "אם תקלל את אמא שלי, אני אקלל את אמא שלך, וזה בסדר. אבל קללות גזעניות זה משהו אחר. יש קווים אדומים. אני לא ארשה להם לקלל את הנביא מוחמד. אם יקללו אותו, גם אוביל 0:5, אני ארד מהמגרש. האוהדים של בית"ר עברו את הקו האדום".

מחמיד סיפר כי "אצלנו זה לא כמו בקבוצות גדולות. אוהדים לקחו יום חופש בשביל המשחק, שילמתי על אוטובוסים. אם יודיעו שהמשחק בלי קהל, לא נצא למשחק, אפילו אם יורידו אותנו לליגה ג'. זה לא עניין של כסף".

הדיין ישראל שמעוני דחה את הבקשה של אום אל פאחם לקראת הדיון היום לייצוג משפטי בדיון, יחד עם זאת נציג הקבוצה, עו"ד רועי דניאל, מתכוון להגיע לדיון בכל זאת על מנת להשמיע את טענות הקבוצה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully