וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה ובונוצ'י הורחקו משני משחקים, יובנטוס נקנסה

גם ווצ'יניץ' וקייליני הושעו בגין אירועי המשחק מול גנואה. מחר (ג', 21:45, ספ'1): לאציו מחכה בגומלין חצי גמר הגביע

סטפאנו מאורי עשה 1:1 דרמטי במגרש של יובנטוס במשחק הראשון בחצי גמר הגביע, וגרם לכך שמחר (שלישי) הגברת הזקנה תהיה חייבת לכבוש בגומלין מול לאציו כדי לעלות לגמר. עקב כך, יובנטוס תעלה עם שני חלוצים - פאביו קוואלירלה, שכבש בסוף השבוע נגד גנואה בליגה, ומרקו ווצ'יניץ' או סבסטיאן ג'ובינקו, שלא שיחק במחזור האחרון.

הראש של יובנטוס בכלל טרוד ב-1:1 המפתיע מול גנואה במחזור האחרון בליגה, משחק שבו קופחו על ידי השופט מרקו גווידה. אותו שופט לא שרק לפחות לשני פנדלים לטובת הגברת הזקנה, אחד מהם גורלי במיוחד בתוספת הזמן.

הערב, עקב הסתערות אנשי יובה על גווידה בסיום אותו משחק, הורחקו אנטוניו קונטה, לאונרדו בונוצ'י, ווצ'יניץ' וג'יורג'יו קייליני. שני הראשונים הושעו לשני משחקי ליגה - מול קייבו ופיורנטינה - ונקנסו ב-10,000 יורו כל אחד. שני האחרונים ייעדרו ממשחק אחד בלבד. המנהל ג'יוזפה מארוטה הורחק ל-20 יום, והמועדון נקנס ב-50 אלף יורו.

במשחק מחר המורחקים יוכלו לשחק, וביובנטוס מקווים להמשיך לצעוד לעבר גביע עשירי - שיא איטלקי.

בלאציו, שספגה בליגה הפסד משפיל 1:0 לקייבו ואיבדה רצף של 16 משחקים רצופים בלי הפסד - מירוסלב קלוסה סוחב פציעה, וסרג'יו פלוקארי צפוי להמשיך בחוד. הביאנקוצ'לסטי צפויים להעמיד קו הגנה של ארבעה שחקנים, וינסו להתגבר על פרט סטטיסטי מכשיל - הם לא ניצחו את יובנטוס בתשעת המפגשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully