וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס קופחה פעמיים, גנואה סחטה 1:1

השופט גזל מהביאנקונרי שני פנדלים, נאפולי יכולה לצמצם את הפער לשלוש נקודות. קייבו הדהימה את לאציו עם 0:1 בחוץ

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים של שתי קבוצות צמרת. ובשני המשחקים איבדו קבוצות הצמרת נקודות באופן מפתיע. יובנטוס נפרדה ב-1:1 מאכזב מגנואה, תודות לטעויות שיפוט ברורות. הגברת הזקנה לא ניצלה הפסד 1:0 מפתיע של לאציו, גם בבית, לקייבו. מי שהרוויחה מהעסק זו נאפולי השנייה, שיכולה לצמצם את הפער בצמרת לשלוש נקודות בלבד, אם תנצח את פארמה ביום ראשון.

מרטין קאסרס שחקן יובנטוס. GettyImages
מרטין קאסרס מנסה לבעוט. ברוב שלבי המשחק זה היה קשה/GettyImages

יובנטוס - גנואה 1:1

מרקו גווידה. משום מה נראה לנו שתשמעו את השם הזה בימים הקרובים.

לאחר שפתחה פער של חמש נקודות בפסגה במחזור הקודם, יובה נעצרה מול גנואה, שמוקמה מתחת לקו האדום ערב המשחק. המאמן אנטוניו קונטה נאלץ להסתדר בלי אנדראה פירלו הפצוע וסבסטיאן ג'יובינקו החולה, והקבוצה שלו נראתה בהתאם. יותר מכך, נאלץ קונטה להתמודד מול שתי טעויות קשות של השופט מרקו גווידה.

גנואה עשתה לגברת הזקנה הרבה בעיות במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-54 הסכר נפרץ, עם כיבוש של פאביו קוואלירלה. אבל יובה לא סגרה עניין בשלב זה, ואפשרה למרקו בוריילו להשוות ל-1:1 בדקה ה-68. החלוץ, שכבש מול האקסית, עשה זאת לאחר שעלה כמחליף ובילה על הדשא רק תשע דקות לפני השער. גנואה המשיכה לתקוף בניסיון להשיג ניצחון סנסציוני ראשון בטורינו מאז 1991, ובדקה ה-79 היא היתה צריכה לשלם על הפקרת העורף. מירקו ווצ'יניץ' קיבל כדור רוחב נהדר ועמד לדחוק את ה-1:2 אבל נתפס בחולצה והופל ברחבה, בלי שריקה של גווידה.

שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הכדור פגע בבירור בידו של אנדראס גראנקוויסט השבדי. גווידה שוב לא סימן על הנקודה הלבנה, ושוב קיפח את יובנטוס. שחקני יובה היו נסערים מאוד, ווצ'יניץ' ספג כרטיס צהוב וקונטה נראה מסנן מילים קשות לעבר גווידה. עם ה-1:1 הזה פתחה יובה פער של שש בלבד מלאציו, ומול נאפולי המצב מדאיג עוד יותר - הפרש חמש נקודות ומשחק חסר.

אלברטו פאלוסקי, שחקן קייבו חוגג שער מול לאציו. רויטרס
אלברטו פאלוסקי חוגג הפתעה מול לאציו/רויטרס

לאציו - קייבו 1:0

הביאנקוצ'לסטי איבדו קצת גובה במחזור האחרון, לאחר שסיימו בתיקו 2:2 מאכזב מול פאלרמו וראו את יובנטוס מגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות, אך התאוששו מעט כשהציגו יכולת טובה למדי וסיימו בתיקו 1:1 מול אותה יובה בחצי גמר הגביע. אבל הערב עוד מפלה לביתיים, 1:0, משער של אלברטו פאלוסקי בדקה ה-61, ויותר מכך - רצף 16 משחקים בלי הפסד בכל המסגרות הגיע לסיומו.

קייבו איימה מהרגע הראשון, אך לא הצליחה להכניע את פדריקו מארקטי. אבל אז, בדקה ה-61, בוסטיאן ג'וקיץ' בעט לקורה, ופאלוסקי היה הראשון לדחוק את הכדור לרשת מחמישה מטרים. שחקני לאציו זעמו וטענו שהחלוץ של החמורים המעופפים היה בנבדל, אך ההילוכים החוזרים הראו שהשער היה חוקי.

ההפרש בצמרת במקרה של ניצחון במשחק המאוחר יכול לצמוח לשמונה נקודות בין יובה ללאציו. קייבו דילגה זמנית למקום ה-11.

פאביו קוואלירלה שחקן יובנטוס. AP
קוואלירלה חוגג 0:1 זמני ליובה/AP
מרקו גווידה שופט כדורגל איטלקי. GettyImages
מה עם הפנדלים? מרקו גווידה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully