וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון: כרוז הקבוצה הושעה עד תום העונה

28.1.2013 / 17:43

במנהלת הליגה ערכו ישיבה בעקבות האירועים האלימים במשחק בין אשקלון והפועל ת"א. האדומים יפצו על נזקי הכיסאות באולם

בישיבה שנערכה היום (שני) באשקלון בהשתתפות נציגי משטרת ישראל, אליצור אשקלון, העירייה, חברת האבטחה המקומית, נציגי מנהלת הליגה והפועל תל אביב, דנו הגורמים באירועי המשחק בשבוע שעבר בין שתי הקבוצות בהסתמך על דו"ח המשקיף וקטעי הוידיאו מהאירוע. כזכור, בתום המשחק בו ניצחה הפועל תל אביב 51:54 מסל ניצחון דרמטי, החל עימות בין האוהדים האדומים ומספר מחברי ההנהלה של אשקלון, במהלכו נעקרו כיסאות והושלכו לפרקט.

בתום הישיבה, הוחלט כי הכרוז של אליצור אשקלון, שעל פי דיווחים הפנה אל עבר הקהל של הפועל תל אביב אצבע משולשת והלהיט את האווירה, יושעה עד לתום העונה אך יוכל להמשיך לשמש כאפסנאי. המאבטח שתקף את דובר הקבוצה האדומה יושעה מתפקידו כסדרן במשחקי הליגה עד לסיום העונה. כמו כן, תהיה אחראית הפועל תל אביב לתיקון הנזק שנגרם לכסאות ההיכל באשקלון.

"במשחקים בהם יש חשש להיתקלות בין האוהדים יש לנסות וליצור הפרדה מלאה בין הקהלים כולל חדרי שרותים נפרדים ואם יש צורך גם כולל הקמת מזנון נפרד לקהל האורח", מסרו מהמנהלת. "איזור הפרקט חייב להיות נקי גם אחרי סיום המשחק כשבאיזור זה יורשו להסתובב רק בעלי תגים. מנהלת הליגה רואה בחומרה אלימות בקרב אוהדים במגרשים, אולם אינה יכולה להתעלם מנכונות שתי הקבוצות ליישם את המסקנות והבעת הרצון להשאיר את מאורעות המשחק מאחוריהם ואף לקיים פגישת פיוס בין אוהדי הקבוצות לפתיחת דף חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully