וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: "מקווים מאוד שדן שמיר לא יתייאש"

28.1.2013 / 11:03

אחרי התבוסה להרצליה מקווים באולם הפחים שהמאמן לא יעזוב כדי לבצע זעזוע. אפשרות: רוזן יעבור בטרייד לגלבוע/גליל

הפועל חולון רשמה אמש (ראשון) הפסד שני רצוף כשהובסה על ידי בני הרצליה 103:77, ובמועדון מאולם הפחים כלל לא שקט. התסכול בתוך חדר ההלבשה ועל הספסל היה גדול במהלך המשחק, כשהשחקנים זורקים מגבות על הרצפה ובועטים בספסל. המאמן דן שמיר הגדיל לעשות כשהטיח את לוח המשחק על הפרקט, אקט שלאחר מכן הסביר בתסכול ממהלך מסוים. הקהל החולוני לא קיבל בצורה יפה את ההפסד, חלקו עזב את האולם מוקדם, והחלק האחר החל בשירה: "מה קרה לסמל של חולון?"

בפיב"א שוחחו במהלך השימוע היום עם שון דניאל ועורך הדין של הקבוצה וההחלטה בעניינו תתקבל עד לסוף השבוע. הסגולים יצאו כבר הלילה לצרפת לקראת המשחק מול גראבלין הצרפתית מחר במסגרת המחזור השלישי ביורוצ'אלנג', כשהפסד יגמור ככל הנראה את חלום העלייה לשלב ההצלבה. דניאל עצמו נשאר בארץ, ומלבד ארבעת הזרים הישראלים הבכירים שיצאו עם חולון הם זאק רוזן ושלומי הרוש, כשגם אלכס צ'רנוביץ' ונאור שרון הצעירים צפויים לקבל דקות. אגב לורנס היל וג'רום דייסון נפצעו בהפסד להרצליה, אך צפויים לשחק.

במועדון קיים חשש מסוים כי המאמן דן שמיר יעזוב את תפקידו כדי לזעזע את המערכת. "אין הרבה אפשרויות במצב הכלכלי הנוכחי לבצע שינויים מרחיקי לכת, ואנחנו יודעים שרק מתוך הסגל הזה יכולה לבוא הישועה", אמר אחד הגורמים בחולון, "אפשר לראות על דן שהוא לא מרוצה ממה שקורה, וממה שקרה עם שון, אבל באותו הזמן אנחנו יודעים שרק הוא מסוגל לעשות את המהפך ולהוציא אותנו מאיפה שהגענו. אנחנו מאוד מקווים שהוא לא יתייאש, כי הוא עושה כאן קסמים בשנתיים האחרונות".

אחד השינויים שהוצעו לקבוצה היה שחרורו של זאק רוזן, שמתוסכל מהמצב של הקבוצה, והעברתו להפועל גלבוע/גליל עליון שמעוניינת בו. במידה ואכן יתבצע המהלך, תקבל חולון תמורתו שני שחקנים, כשהמועמדים הבולטים לעשות את הדרך ההפוכה הם הסנטר עמית ביר-כץ והגארד יועד בית יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully