וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת תשקיע בחלוץ. ניסיון להנחית את אדמיר אדרוביץ'

28.1.2013 / 9:09

הקבוצה תגביר מאמצים לצרף חלוץ בינואר, המונטנגרי עדיין על הפרק. גזל: "שמח שלקחתי אחריות, בשביל זה הביאו אותי"

one

הניצחון אמש (ראשון) על הפועל חיפה (1:2) העלה שוב את רף הציפיות בהפועל באר שבע. הקבוצה של אלישע לוי מרוחקת כרגע ארבע נקודות מהקו האדום, ונראה כי גם הגישה בנוגע לרכש השתנתה. אלונה ברקת מוכנה להשקיע יותר בהחתמת חלוץ שיוכל לעזור לקבוצה להתברג בחלק העליון של הטבלה. הנקודה הזאת הובהרה היטב לסוכני שחקנים שעומדים בקשר עם המועדון.

במועדון עושים ניסיונות להנחית את מלך השערים במונטנגרו, אדמיר אדרוביץ', שכבש 32 שערי ליגה בעונה וחצי. המטרה היא להביא את אדרוביץ' לשלושה ימי התרשמות עד יום חמישי, משום שחלון ההעברות נסגר ביום רביעי. הקשר דיא סבע מתכוון ליזום שיחה נוספת לגבי מעמדו, זאת לאחר שאתמול לא עלה מהספסל. יחד עם זאת, במועדון הבהירו אתמול כי: "רק אחרי המשחק מול אשדוד תתקבל החלטה לגביו". במועדון היו מרוצים מהיכולת של רביד גזל ופטריק אוסיאקו. קלימי סבן (צהוב חמישי) ובויאן מרקוביץ' (צהוב תשיעי העונה) יחמיצו את המשחק באשדוד, אך יוכלו לשחק ביום רביעי מול הפועל תל אביב.

רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"מה שחשוב זו ההמשכיות". גזל/ברני ארדוב

"לצערנו, בגביע הטוטו החמצנו פנדל והרבה מצבים. פרט לעובדה שניצחנו היום המשחק היום היה דומה מאוד", הבהיר רביד גזל, שגם כבש את שער הניצחון. כפי שפורסם אתמול, הקשר ייעדר שבועיים בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי. "גם היום הגענו להמון מצבים והחמצנו. ב-1:1 כבר חשבתי שהמשחק הזה יסתיים בתיקו ואני שמח שניצחנו. לקחתי את הכדור כדי לבעוט את הפנדל כי אני חושב שאני בועט די טוב, אני אוהב לקחת אחריות ושמח שזה נכנס".

"זה ניצחון חשוב מאוד שהרחיק אותנו קצת מהתחתית, אבל מה שחשוב זו ההמשכיות", סיכם הקשר. "הגענו להמון מצבים וחבל שלא הצלחנו להגדיל את התוצאה. הפנים למשחק ביום רביעי (סיבוב ח', גביע המדינה) נגד הפועל תל אביב, שהיא קבוצה טובה. אבל בוסרמיל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. בסיום המשחק קרא הקהל בשמו של הקשר, שהוסיף: "אני שבועיים בבאר שבע, הגעתי בתקופה קצת לחוצה, אבל בשביל זה הביאו אותי. קיבלו אותי יפה וקהל הוא אחד הדברים הכי חשובים שיש כאן. אנחנו צריכים אותו איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully