וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "השופט לקח לנו ניצחון, זו בושה"

28.1.2013 / 6:48

בקבוצה זעמו על השיפוט לאחר ההפסד 2:1 להפועל באר שבע. אצל האדומים לא אהבו את היכולת במחצית הראשונה

one

בהפועל חיפה זעמו אתמול בערב (ראשון) על תצוגת השיפוט בהפסד 2:1 להפועל באר שבע, והמאמן ניר קלינגר הביע את מחאתו בפני השופט. בחיפה זעמו על השריקה לפנדל שלטענתם לא היה, וכן על העובדה שעל אף שהשופט סימן על תוספת זמן של ארבע דקות, הוא החליט לשרוק לאחר שלוש דקות ועשרים וחמש שניות.

"השופט לקח לנו ניצחון", אמר אחד משחקני חיפה, "אם לא השריקה השערורייתית, היינו מסיימים בתיקו ואולי אפילו בניצחון חשוב. לא מובן איך כל האיצטדיון ראה שלא היה פנדל והשופט שהיה קרוב החליט לשרוק. ואם כל זה לא מספיק, אז הוא גם לקח לנו את ההתקפה האחרונה. זו פשוט בושה".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שחקני הפועל חיפה מתלוננים על השיפוט. קלינגר/ברני ארדוב

מלבד הכעס על השיפוט, בקבוצה לא אהבו גם את היכולת במחצית הראשונה ואת החופש שניתן לבאר שבע והמשחק העדין של השחקנים. הישאם כיוואן, שביקש לעזוב לפני שבוע, ממשיך להתעקש ברצונו וזאת לאחר שהבין לאור משחק גביע הטוטו והמשחק אמש שהוא אינו חלק מהרוטציה. כיוואן מבוקש מאוד על ידי בני סכנין, אך בצוות המקצועי של חיפה עדיין לא קיבלו החלטה אם לשחררו. מהראן לאלה, שממשיך ביכולת הטובה שלו לאחרונה, צפוי להמשיך בהרכב במשחקים הקרובים. בחיפה שוקלים לבצע מספר שינויים קטן במשחק הגביע מול בני יהודה ברביעי כדי לא להעמיס על השחקנים שכן זה משחק שיביא לחמישה משחקים תוך שבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully