וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

27.1.2013 / 22:00

דובב גבאי (31) ופנדל מעורר מחלוקת של רביד גזל (74) סידרו ניצחון לקבוצה של אלישע לוי. מהראן לאלה רק איזן זמנית (70)

one

אוהבים להיות בבית. הפועל באר שבע רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות ושוב עשתה את זה בווסרמיל עם 1:2 על הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. דובב גבאי כבש ראשון, מהראן לאלה השווה זמנית, אך פנדל שנוי במחלוקת של רביד גזל השאיר את שלוש הנקודות אצל אלישע לוי. הקבוצה מבירת הנגב שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-26 ונותרה במקום התשיעי, הקבוצה של ניר קלינגר במקום ה-13 והלפני אחרון עם 17 נקודות אחרי ההפסד התשיעי שלה ב-20 מחזורי ליגה. מאזן מאכזב, אולי בדרך לליגה הלאומית. אגב, המשחק התרחש רק ארבעה ימים אחרי שהפועל חיפה ניצחה 0:1 את הקבוצה מבירת הנגב בתום 120 דקות בגמר גביע הטוטו. ייתכן שלאור המצב המדאיג בטבלה, בחיפה היו מעדיפים להשיג את הניצחון במשחק הליגה.

מהראן לאלה, הפועל חיפה, מול קלמי סבן, הפועל באר שבע. קובי אליהו
באר שבע ניצחה בצדק. סבן מול לאלה/קובי אליהו

הקבוצה הביתית בסך הכל הייתה עדיפה וייצרה את ההזדמנויות היחידות בתחילת המשחק. למרות זאת, היא החמיצה בלי סוף והשער הראשון והמוצדק שלה הגיע רק בדקה ה-31. השער הזה גרם לקבוצה של אלישע לוי לסגת וללכת מעט אחורה, אך גם זה לא הועיל יותר מדי לקבוצה החלשה של ניר קלינגר, שלא הגיעה לשום הזדמנות. אבל בדקה ה-70 הצליחה חיפה לחזור למשחק לאחר שמסירת עומק מצוינת של המחליף לירן כהן מצאה את מהראן לאלה, שכבש. השוויון החזיק מעמד ארבע דקות עד שפנדל של רביד גזל, אחרי שריקה מעוררת מחלוקת, קבע 1:2 למארחת והשאיר אצלה את שלוש הנקודות.

מנגד, מה יש לומר על הקבוצה של ניר קלינגר? עוד הופעה חלשה מאוד, אפס הזדמנויות ובעיקר הנעת כדור סתמית. כשהפועל חיפה כבר נזכרה ללכת קצת קדימה, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ואחרי שהמשחק כבר הוכרע. האדומים מהכרמל, שחזרו לסורם אחרי שלא הפסידו מאז ה-6:2 המשפיל לפני ארבעה מחזורים, נראים בדרך הבטוחה לליגה הלאומית אם ימשיכו ביכולת החלשה שהציגו הערב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 1: קלינגר קיבל פרחים מבעלי באר שבע, אלונה ברקת, אך ספג קריאות בוז מאוהדי קבוצתו לשעבר.

דקה 4: גבאי קיבל מסירת עומק נהדרת, הלך הצידה ויישר למרכז לאקסברד, שבעט מ-12 מטר ברשלנות החוצה.

דקה 21: איזו החמצה! גבאי קיבל מסירת עומק מצוינת מאוסיאקו ונותר לבד מול קאלה בתוך הרחבה, אך בעט היישר לגופו של קאלה.

דקה 27: לאלה עבר את גביש, חדר למרכז ובעט עם רגל שמאל מ-22 מטר לידיו של בן שנן, שקלט.

דקה 31: גול! התקפה של באר שבע הגיע לגבאי, שהוציא החוצה לגזל, שבעט מ-18 מטר, אך נבלם. זה הגיע לגבאי, שמ-10 מטר בעט פנימה. 0:1 מוצדק להפועל באר שבע.

דקה 38: גזל הכניס מסירת עומק לגבאי, שבעט מ-10 מטר זווית אלכסונית לשמיים.

דקה 51: קאלה נפצע בתום ערבוביה ברחבה, אבל חזר לשחק.

דקה 54: כדור חופשי של אוסיאקו מצא את אקסברד, שנותר חופשי לגמרי, אבל בעט מחמישה מטר החוצה. איזו החמצה.

דקה 58: כדור חופשי של גבאי מ-25 מטר נהדף על ידי קאלה.

דקה 70: גול! לירן כהן הכניס מסירת עומק מצוינת ללאלה, שניצל חולמנות בהגנת באר שבע ומ-14 מטר לבד מול בן שנן בעט פנימה. 1:1.

דקה 74: גול! כהן הניף רגל ברחבה שאולי פגעה בסוארס בתוך הרחבה, והשופט סימן על הנקודה הלבנה בהחלטה שנויה במחלוקת. רביד גזל בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2 להפועל באר שבע.

דקה 82: סוויסה קיבל מסירת עומק מצוינת, היתל בשני שומרים ונותר לבד מול קאלה, אך בעט היישר לגופו.

דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שער מצוין. גבאי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, רביד גזל (תומר סוויסה, 76), פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, דובב גבאי (בן והבה, 83), עידו אקסברד (סיראז' נאסר, 67).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', טובארנו פינאס, יוסי דורה (לירן כהן, 64), גל אראל, גיא צרפתי (ולדימיר גלושצ'ביץ', 56), רן אבוקרט, יובל אבידור (סטפן דנקוביץ', 79), מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully