וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "אין תירוצים, אני מאוכזב מהצעירים"

מנג'ר ליברפול שבור אחרי ההדחה המביכה מהגביע: "איבדנו את הריכוז". מנג'ר אולדהאם דיקוב: "יש הרבה רגשות שעוברים בי"

ליברפול רשמה אתמול (ראשון) את אחד הרגעים המביכים שלה בשנים האחרונות. המייטי רדס, שזכו בתואר שבע פעמים בעבר, הפסידו 3:2 בחוץ לאולדהאם מהליגה השלישית, והודחו מהגביע האנגלי בסיבוב הרביעי. ברנדן רוג'רס הימר על הרכב נטול סטיבן ג'רארד, ג'ו אלן וג'ורדן הנדרסון וסיים בסופו של דבר עם הפסד ראשון לקבוצה שנמצאת שתי ליגות לפחות מתחת לליברפול מאז שהקבוצה הפסידה לוורצ'סטר סיטי ב-1959.

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. Alex Livesey, GettyImages
"איבדנו את הריכוז". רוג'רס/GettyImages, Alex Livesey

"הייתי מאוכזב מאוד מהשחקנים הצעירים שלנו, כיוון שהם קיבלו הזדמנות לשחק בקבוצה שנלחמת על תארים", אמר רוג'רס בסיום, "איבדנו את הריכוז ורק ב-35 הדקות האחרונות שיחקנו טוב לפרקים. האינטנסיביות של המשחק שלנו לא הייתה איפה שהיא אמורה להיות בתחילת המשחק. איבדנו את הכדור יותר מדי בקלות ולא היינו חזקים מספיק מבחינה פיזית. ברכותי לאולדהאם בכל אופן". רוג'רס המשיך ואמר: "הגביע זו תחרות שרצינו להצליח בה ואין תירוצים, פתחנו עם הרכב חזק שמסוגל לנצח במשחקים, אבל לא עשינו את זה. אין תירוצים".

מנג'ר אולדהאם ושחקן העבר של מנצ'סטר סיטי פול דיקוב היה נרגש במיוחד. "יש הרבה רגשות שעוברים בגופי כרגע", אמר בסיום המשחק, "אני גאה מאוד ומרוצה בשביל האוהדים, שחוו הרבה זמן ללא הצלחה. התחלנו את המשחק מצוין, הצלחנו לכבוש ראשונים, ואז ליברפול, שיש לה שחקנים ברמה עולמית, הצליחה לחזור. השער שכבשנו לפני הירידה למחצית, היה משמעותי מאוד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully